Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Glassgrisen: Söt-E, engelsmän är ju verkligen så . Jag jobbar med H att man absolut ska be om ursäkt om man krockar eller knuffar till någon, även när det är helt oavsiktligt, men det är inte helt självklart...

• Piggley Wink

Bra att du fick tag på ceridal, den brukar ta slut på Apoteket på vintern när det blir kallt . Den är super i skidbacken också!

• Piggley Wink

Syster Norr: Bra att du ska till sjukgymnast. Min sjukgymnast gjorde några enkla tester (vicka lite så och stå lite si) så kunde hon direkt säga att det var ischias och inte foglissning. Iofs hjälpte bältet ändå, men jag var glad att veta att det var diskbråcket som spökade och ingen annan komplikation.

N hälsar att det i Sälen finns en vattenrutchbana som är underbart rolig för ettåringar

• Piggley Wink

Glass: Jag lämnade H på förskolan som vanligt, hade lite värkar då. Sa åt personalen att det förmodligen var på g och kollade att H isf skulle få stanna tills mormor/ morfar kunde hämta.

• Piggley Wink

Asap och Zenobia: Om jag tolkat och kommer ihåg rätt så ska man gärna fortsätta även med ersättningen, det var nåt med fetter tror jag. Fråga Vi4!

• Piggley Wink

Jag tror man gärna skulle fortsätta med något mål ersättning även efter 6 mån men som sagt, fråga Vi4 hon har koll

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8