Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Barba: Här finns det massor av beg UJ på blocket. Om man inte måste ha senaste modellen är de inte så dyra. Vår är en 2007 och ser ny ut fortfarande, jag har flera gånger fått frågan om vi köpt en ny åt N.

• Piggley Wink
    chiqita skrev 2012-01-22 21:48:43 följande:
    Billabong: Åh det var kanske inredningen du tänkte på när du skrev "mitt gröna djungelbadrum". Själv tänkte jag att du menade att du har en massa gröna växter där inne och att det lät riktigt mysigt  

Såg du inte bilderna på hemnet när billabong köpte sitt hus? Det är underbar djungeltapeter, inte helt nya men hur fräcka som helst
    H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink
    chiqita skrev 2012-01-22 22:12:03 följande:
    Hahaha.. första gången jag såg ett citat tänkte jag, "vem har bytt nick till X, och vad coolt nick". Men efter att ha sett flera som "heter" X i citat uppmärksammade jag den lilla texten om att alla är anonyma i citat tillsvidare..

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

pysslig: Du vet väl att det finns speglar man kan sätta i baksätet så att man ser ltien i backspegeln? Biltema har, men det finns säkert på fler ställen.

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Såklart du kan resande! Kärt barn har många namn

billabong: Jag tror det var precis i den vevan när vi höll på att välja till vårt nyaste badrum, jag ser fortfarande den där bilden framför mig Vi har dock lite tråkigare i svartvitt med högblanka röda luckor. 

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Kanske var det Pumba jag skulle kallat mig PW är en söt liten gris i en barnserie, maken brukar kalla mig Piggly emellanåt så jag tänkte det kunde passa. Mitt gamla nick kändes inte så aktuellt längre. Jag tänkte ju att FL var som bröllopstorget, när man gift sig så slutade man hänga där så jag trodde att man skulle sluta hänga här när graviditeten var över Det hade nog iofs blivit så om jag inte träffat på er underbara 30+brudar <3

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Håller helt med övriga om sex! Omtanke är bra förspel, det viktigaste nuförtiden faktiskt!

Glassgrisen: Det låter ju underbart, håller tummarna. Måste meddela att jag fick fundera lite innan jag kom på vem du är...

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8