30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Barba: Här finns det massor av beg UJ på blocket. Om man inte måste ha senaste modellen är de inte så dyra. Vår är en 2007 och ser ny ut fortfarande, jag har flera gånger fått frågan om vi köpt en ny åt N.
Barba: Här finns det massor av beg UJ på blocket. Om man inte måste ha senaste modellen är de inte så dyra. Vår är en 2007 och ser ny ut fortfarande, jag har flera gånger fått frågan om vi köpt en ny åt N.
Systernorr: Finns det receptfri ögonsalva?
Salvan var slut hos leverantören
pysslig: Du vet väl att det finns speglar man kan sätta i baksätet så att man ser ltien i backspegeln? Biltema har, men det finns säkert på fler ställen.
Såklart du kan resande! Kärt barn har många namn
billabong: Jag tror det var precis i den vevan när vi höll på att välja till vårt nyaste badrum, jag ser fortfarande den där bilden framför mig Vi har dock lite tråkigare i svartvitt med högblanka röda luckor.
Kanske var det Pumba jag skulle kallat mig PW är en söt liten gris i en barnserie, maken brukar kalla mig Piggly emellanåt så jag tänkte det kunde passa. Mitt gamla nick kändes inte så aktuellt längre. Jag tänkte ju att FL var som bröllopstorget, när man gift sig så slutade man hänga där så jag trodde att man skulle sluta hänga här när graviditeten var över Det hade nog iofs blivit så om jag inte träffat på er underbara 30+brudar <3
Håller helt med övriga om sex! Omtanke är bra förspel, det viktigaste nuförtiden faktiskt!
Glassgrisen: Det låter ju underbart, håller tummarna. Måste meddela att jag fick fundera lite innan jag kom på vem du är...
asap: Det är väl det hon hållit på med på nätterna