30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Cissi: vi harförresten garderober med plastbackar i hallen. Alla fick var sin låda till skor så vi inte måste ha alla framme. Underbart! Där finns ju även var sin låda för vantar mössor tröjor galantares mm
Cissi: vi harförresten garderober med plastbackar i hallen. Alla fick var sin låda till skor så vi inte måste ha alla framme. Underbart! Där finns ju även var sin låda för vantar mössor tröjor galantares mm
Nån som vet vad galantares är ? Vi brukar ha halskragar i lådorna
Hej mippe!
Cissi: om hästarna snorsr grönt och tjockt så får det penicillin (förutsatt att de har feber och är allmänpåverkade).
Cissi: när N var snuvig liggammade jag och han kom på nåt trick att låta delar av mjölken rinna ut genom näsan. Rensade rent toppenbra! Ska be honom berätta för G hur man gör
Allvarligt talat så tycker jag att en läkarkontakt låter som en bra ide. Har ni inte jour läkarcentral så man kan få en tid även på helgen ( slippa kön på akuten)? Här kan 1177 hjälpa till att boka tid.
Slår återigen ett slag för TENS sen funderade jag på om inte sjukgymnasten kan hjälpa till med massage eller nåt?
Elsis: jag tror precis som de andra att A absolut inte stör i kyrkan, men jag förstår dina tankar om att jaga.. På Ns dop hade jag köpt pysselböckrr med klistermrken i år barnen, det var succé. Kanske nån sån grej kan hjälpa till lite?
Viskar att barn som får hälften ersättning och hälften risvälling kan sova 6 + 5 timmar - har jag hört alltså
Rent hypotetiskt blir mammor mycket gladare om de får sova på nätterna
Elsis: maken hittade en nalle och en boll i sin väska när han åkte på jobbresa förra vintern tur att H inte tog ur saker iaf, utan bara fyllde på!
Kramar till alla sjuklingar!
Idag har vi badat, premiär för att åka helt själv med båda barnen. Gick kanonbra. N var helt tokig, plaskade och guppade som en galning!