Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Cissi: vi harförresten garderober med plastbackar i hallen. Alla fick var sin låda till skor så vi inte måste ha alla framme. Underbart! Där finns ju även var sin låda för vantar mössor tröjor galantares mm

• Piggley Wink

Cissi: om hästarna snorsr grönt och tjockt så får det penicillin (förutsatt att de har feber och är allmänpåverkade).

• Piggley Wink

Cissi: när N var snuvig liggammade jag och han kom på nåt trick att låta delar av mjölken rinna ut genom näsan. Rensade rent toppenbra! Ska be honom berätta för G hur man gör

• Piggley Wink

Allvarligt talat så tycker jag att en läkarkontakt låter som en bra ide. Har ni inte jour läkarcentral så man kan få en tid även på helgen ( slippa kön på akuten)? Här kan 1177 hjälpa till att boka tid.

• Piggley Wink

Slår återigen ett slag för TENS sen funderade jag på om inte sjukgymnasten kan hjälpa till med massage eller nåt?

Elsis: jag tror precis som de andra att A absolut inte stör i kyrkan, men jag förstår dina tankar om att jaga.. På Ns dop hade jag köpt pysselböckrr med klistermrken i år barnen, det var succé. Kanske nån sån grej kan hjälpa till lite?

• Piggley Wink

Viskar att barn som får hälften ersättning och hälften risvälling kan sova 6 + 5 timmar - har jag hört alltså

• Piggley Wink

Elsis: maken hittade en nalle och en boll i sin väska när han åkte på jobbresa förra vintern tur att H inte tog ur saker iaf, utan bara fyllde på!

Kramar till alla sjuklingar!

Idag har vi badat, premiär för att åka helt själv med båda barnen. Gick kanonbra. N var helt tokig, plaskade och guppade som en galning!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8