Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Sara: h konstaterade att man inte ska sova när det är ljust, då ska man leka. Efter en stunds prat om sommar/vinter och att solen är uppe hela natten på sommaren så godtog hon det och somnade Svårt när de är yngre dock, eller jag i melllanålder iaf. n somnar ju fortfarande när vi vill

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Skönt Assar! Större än 4,5 låter inte riktigt som en "walk in the park" men å andra sidan är du ju proffs

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Eva: Skönt att ni kommit in i huset nu, och härligt med mysiga arbetskamrater trots att arbetsgivaren är pucko!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

H har ju följt sin kurva slaviskt sen hon var nån vecka eller ett par, hon gick ju ner en del i början. N hoppade upp ett par kurvor i början, sen följer han sin.

Idag har vi badat med idolerna. H har hoppat från startpallarna i "stora bassängen" hon är helt galen och älska vatten! Nu har hon kommit på hur hon ska göra för att slippa få kallsupar när hon kommer ur rutschbanan också

Dags att byta bajsbjöja

• Piggley Wink

och jag svarade så sanningsenligt att jag fick massor av poäng, tanten blev alldeles generad, men hon SA ju att det gällde hela livet och alla har väl varit med om många av de där grejorna i tonåren

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Skrev lång inlägg på datorn så stängde av sig pga nåt fel återkommer imorgon men grattis Fiji och Cissi: h ballade ur precis så efter ett par månader så risken finns att det är helt "normalt"! Kram alla!

• Piggley Wink

cissi: Läs mina inlägg för någon månad sen så känner du precis igen dig.... Kram, det kommer bli bättre! N har börjat få tag i Hs hår när hon attackhånglar {#emotions_dlg.djavulsk} så hon MÅSTE tagga ner lite nu

Marge: På H ser man precis när hon är på gång, för hon ser helt galen ut och knsksr med käken Du menar alltså att det är normalt att ha ett speciellt uttryck innan det händer? Jag har tänkt att hon kanske ÄR galen

Grattis Nillan!

Lycklig: Fram med det bara! Vissa saker behöver man bara få ur sig så kan man hantera dem mycket bättre sen!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Fiji: Å vad härligt med sprattel! Tänk, snart kan maken känna också - magiskt!

H juni 07, N november 10
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8