30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Ang samordning av sömn så är det idag JAG som inte sköter mig. Kan inte somna om trots att alla andra sover snällt. Även maken är välartad
Ang samordning av sömn så är det idag JAG som inte sköter mig. Kan inte somna om trots att alla andra sover snällt. Även maken är välartad
Å vad ledsamt Lena! Hoppas hon orkar prata sen.
Vi är på väg till ett annat land
M
Till Legoland Lilla H är extremt exalterad
Han sover
Läskigt med vägfödslar
Idag har jag reashoppat. En lokal barnklädesaffär ska stänga och säljer ut allt! N fick en Didriksson skaljacka att ha till hösten, stl 80 ser jättestor ut med å andra sidan är han ju en stor kille... Två kurvor över på alla tre måtten så antar jag att han växer i den rätt snart.
Barba: här var det hälsosamtal även andra gången. Då bokades tider för KUB också...
Johanna: det brukar finnas trådar om det här på fl. Verkar vara "många" som shoppar vagnar utomlands.
Tänkte lägga ut Ns liggdel på Blocket, men kom på att den kanske är bea att ha i sommar när man är hos vänner på kvällen och han behöver sova? Äh, han sover nog förresten lika bra i sittdelen om man fäller den, vi kommer ju ändå bara vara ute i det vackra vädret För nackdelen med sittdel är ju att man inte kan bära med sig den utan chassit...
Läskigt Zeeda! Skönt att hon ät bättre nu iaf!
Lena: Ja, han sover ju bra i liggdelen, men den är ju svårare att bära med sig...
Toppenshopping Hanya! Det kommer säkert bli ännu billigare innan hon slår igen, men vem vet vad som finns kvar då... Såg er när ni sprang över vägen idag. Jag hade hämtat H på förskolan.