30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Johanna: jag tänkte mest när man är hemma hos andra, men iofs kan vi ju ta men Brion isf.
Bra service hos butiken!
Johanna: jag tänkte mest när man är hemma hos andra, men iofs kan vi ju ta men Brion isf.
Bra service hos butiken!
Pysslig: Tänk så lite som kan göra så mycket!
Nu ska lilla tjock-N lära sig att inte äta hela nätterna. Han får välling vid 23, sen tänkte jag ge vatten om han vill ha nåt mer innan frukost . Han "ammar" 1-2 ggr på natten och då kan han snutta en timme per gång, jag tror att han egentligen bara vill gosa, för jag tror inte det finns någon mjölk... Jag ammar inte alls på dagarna nu, och det känns inte som det kommer nåt när han försöker, men vad vet jag? Nu vill jag sova på nätterna så nu blir det hårda pix. Vi har ju här i 30+-trådarna kommit fram till att alla förändringar tar tre dagar så jag ser fram emot en arg liten N i tre nätter. Förhoppningsvis så går det fortare än så...
Han har förresten börjat åla lite mer framgångsrikt idag. Helt olötsligt stack det in en hand under duschdraperiet när jag duschade Sötis! Kanske kan han träna sig i form snart, han ligger iofs på samma kurva på alla tre måtten men magformen skojar man inte bort
Det gick över förväntan i natt, han tog ett par klunkar vatten och efter 10 min knorrande somnade han om . I morse var han inte ens hungrig när han vaknade vid åtta, han började inte verka hungrig förrän vid nio. Han har ju lite att ta av så han överlever väl
Pysslig: Lång fika låter som en bra plan! Hoppas nästa mätning är perfekt!
Assar: Vi har inga bilder på nån av magarna tror jag, jooo, kanske nån från bröllopet vi var på en vecka innan h kom. Magen borde ju fastnat på nåt kort iaf i någon kamera
Barba: Jag har just fotat några skjortot och blusar som jag ska lägga ut. Tänkte lägga ut dem ikväll, enligt ditt tips
Vad har du för stl? Jag har ett par bruna "finbyxor" med långa ben. Visserligen är de i syntet men man slipper stryka
Assar: Jaha, då är det därför vi inte lyckats fota, båda barnen kom ju sex dagar före bf
Praliner hemma är ju mycket trevligare än praliner på sjukhus och ctg kan du ju som sagt göra ändå! håller tummarna och ser fram emot rapporter!