• Yosa

Traderatråden nr 16

Yosa skrev 2010-10-25 18:55:25 följande:
    Vad är Rabalder för märke? Kvalité som är värt att betala lite mer för? B märke som jag inte ska lägga högt bud på?
  • Yosa
    maggan75 skrev 2010-10-25 19:23:15 följande:
    RAbalder är väl ett "finare"   märke  kolla hemsidan www.rabalder.se/
    Okey...ja om man läser på deras sida "om rabalder" verka de ju va kvalité. Ja ja då lägger jag högre maxbud

Tack ska du ha!

Tänkte inte på att man kan kolla hemsida på märket
  • Yosa

Måste fråga er om en babysitter och ett babygym jag ska sälja. Ska dock inte sälja det på T utan privat. Babysittern är mycket fint skick/fräsch. Med bärhandtag och rygg som man kan ställa i olika lägen. Babygymmet är ett sånt där plastgym som är som en gungställning i miniatyr. Som två A med en pinne emellan och tre saker som hänger ner. Spegel, färjglad grej samt en boll med plinga i. Ska som sagt sälja detta privat. Hur mycket hade ni tagit för det?
    75kr styck alltså totlat 150kr
    eller 50kr styck totalt 100kr
    eller 100kr styck alltså 200kr totalt?

Hur mycket hade ni sagt?

• Yosa

Tröja och byxa från Body Zone Kappahl är väl pyjamas?? Eller kan man ha det till förskolan? *sååå fint*

• Yosa
    Yosa skrev 2011-01-23 19:08:14 följande:
    Tröja och byxa från Body Zone Kappahl är väl pyjamas?? Eller kan man ha det till förskolan? *sååå fint*
  • Yosa

Fick mail från Tradera att de bjuder på avgiften och ev osåltavgift om man lägger ut nu i helgen om mna anger en kod. Men fungerar inte detta på Prolister? vart skriver man in koden då? På vanlig "sälja" fanns en ruta för koden såg jag men hittar inget på Prolister

• Yosa
    maggan75 skrev 2011-02-11 21:19:20 följande:
    Ja vad var det nu  FEBRUARI  var det 
    Hur lägger man in koden när det är Prolister?
  • Yosa

Överdragsbyxor och fodrat regnställ är det förtidigt att lägga ut tror ni? När köper folk sånt?

Svar på tråden Traderatråden nr 16