-
Yosa skrev 2010-10-25 18:55:25 följande:Vad är Rabalder för märke? Kvalité som är värt att betala lite mer för? B märke som jag inte ska lägga högt bud på?
-
Okey...ja om man läser på deras sida "om rabalder" verka de ju va kvalité. Ja ja då lägger jag högre maxbudmaggan75 skrev 2010-10-25 19:23:15 följande:RAbalder är väl ett "finare" märke kolla hemsidan www.rabalder.se/
Tack ska du ha!
Tänkte inte på att man kan kolla hemsida på märket -
Måste fråga er om en babysitter och ett babygym jag ska sälja. Ska dock inte sälja det på T utan privat. Babysittern är mycket fint skick/fräsch. Med bärhandtag och rygg som man kan ställa i olika lägen. Babygymmet är ett sånt där plastgym som är som en gungställning i miniatyr. Som två A med en pinne emellan och tre saker som hänger ner. Spegel, färjglad grej samt en boll med plinga i. Ska som sagt sälja detta privat. Hur mycket hade ni tagit för det?
75kr styck alltså totlat 150kr
eller 50kr styck totalt 100kr
eller 100kr styck alltså 200kr totalt?
Hur mycket hade ni sagt? -
Tröja och byxa från Body Zone Kappahl är väl pyjamas?? Eller kan man ha det till förskolan? *sååå fint*
-
Yosa skrev 2011-01-23 19:08:14 följande:Tröja och byxa från Body Zone Kappahl är väl pyjamas?? Eller kan man ha det till förskolan? *sååå fint*
-
Insåg att denna nog blir för liten för dottern så ni får gärna bjuda över mig på denna billiga nya keps:
http://www.tradera.com/SOT-ROSA-KEPS--auktion_302977_123238037 -
Inser att denna kanske blir aningen för liten för dottern. Helt ny keps för 15+15kr. Bjud gärna över om ni vill http://www.tradera.com/SOT-ROSA-KEPS--auktion_302977_123238037
-
Fick mail från Tradera att de bjuder på avgiften och ev osåltavgift om man lägger ut nu i helgen om mna anger en kod. Men fungerar inte detta på Prolister? vart skriver man in koden då? På vanlig "sälja" fanns en ruta för koden såg jag men hittar inget på Prolister
-
Hur lägger man in koden när det är Prolister?maggan75 skrev 2011-02-11 21:19:20 följande:Ja vad var det nu FEBRUARI var det
-
Överdragsbyxor och fodrat regnställ är det förtidigt att lägga ut tror ni? När köper folk sånt?