• Yosa

Traderatråden nr 16

ominte skrev 2010-04-11 09:09:25 följande:
    Men gud. Avskyr såna säljare. Trevligheten uppväger inte att hon ger fel beskrivningar och skickar skitiga plagg Mig har hon inte ens haft mage att svara på mailen. Kanske för att jag vann ett par helt nya skor av henne för 1 kr. Inga jag egentligen känner att jag suktar efter, så det blev ingen större förlust. Men jag avskyr när folk låtsas som det regnar och sen ger hämndneg istället för att ta sitt ansvar.
    Vad heter Hon?? Henne vill jag spärra!
  • Yosa
    ominte skrev 2010-04-11 09:52:11 följande:
    Är inte folk intresserade av kavat-sandaler till sina barn? Jag hade ett par mörkblå sommarsandaler med 20 kr utrop och avslut imorgon. INGA bud kom in så jag har avslutat den för jag tänker inte skänka bort dem till nån okänd.
    Jag är intresserad av 25or. Vilken storlek har du ute?
  • Yosa
    Viktorsmamma skrev 2010-04-11 20:52:44 följande:
    blev att jag köpte skorna:www.tradera.com/Reebok-kanga-i-fint-skick-22-...Sambon är lite känlig då det är för "tjejjigt" även om de verkligen INTE är det!
    Jättefina!
    Min sambo blir orolig när sonen (2år) vill ha nagerlack och storasysters rosa badrock på sig!
  • Yosa

Lyckas ni välja megabild-funktionen när ni använder prolister? När jag skulle kryssa i den rutan så var den grå och inte valbar så jag kunde inte göra det. Nu när auktionerna är ute går det inte att klicka upp till megabild. Lyckas ni med det när ni använder prolister?

• Yosa
    Smultronhjärta skrev 2010-04-11 21:20:48 följande:
    Japp! Har du redigerat bildstorleken på dina bilder?
    ja minskat den utifrån vad de var i datorn fårn början. Men får hyffsat stora bilder ändå. kanske har för stora för att kunna megabilda dem?
  • Yosa

En fråga om prolister: Om man skrivit en lista med auktioner och bara vill lägga ut en av auktionerna nu, kan man välja det då eller måste man skicka ut hlea listan samtidigt? Hur gör man?

• Yosa
    Hallonmaja skrev 2010-04-28 20:16:17 följande:
    Vad högt dessa jeans ligger:www.tradera.com/POP-Polarn-JEANS-MED-MUDD-str...Vad kostar de nya i butik? Köpte mina för 245 kr med det var nog stl 92, är väl dyrare från 98 och uppåt.
    ja dessa har jag i min minnes men har gett upp dem. De har skenat iväg för långt. Roligt för säljaren
Svar på tråden Traderatråden nr 16