• Yosa

Traderatråden nr 16

Har helt nya sandaler att lägga ut...Tror ni det är hög tid eller bör man vänta något närmare sommaren? Har folk börjat tänka på sånt än?

• Yosa

Sugen på att lägga ut...ska man göra det ikväll på 2 veckor och ha avslut onsdagen den 7e eller ska jag ta på 11 dagar och ha avslut söndagen den 4e? Hört att söndagar är bra dag men är verkligen söndagen i påsk bra?

Eller är det inget bra datum att lägga ut nu?

• Yosa

Hittar ingen storleksguide på Kavats hemsida. Har hört att de ska finnas. Någon här som vet eller kan länka dit?

• Yosa
    MejaKiZnic skrev 2010-04-04 19:21:46 följande:
    Oj oj mina går ju inte så bra, hur går det för er ?
    Det går skit men auktionerna

Men inköpen går bra Fyndade en pop t-shirt till dottern för 1kr plus 24 i frakt
  • Yosa

Hur mycket större än foten ska innemåttet på en sandal vara på en två-åring tror ni? Foten är IDAG 15cm och växer väl lite fram till sommar. Skulle en sandal på 16,5-17 vara bra tror ni?

• Yosa

Tygskor? Tygkänga? "Skor tyg känga tygsko" skulle jag döpa det till...kanske eller basketkänga? Basketsko?

• Yosa
    Pixxi skrev 2010-04-04 19:55:59 följande:
    Jag tycker det är jättesvårt... basketsko? låter det bra?
    Men ha många träfford i rubriken så hittas den av många. Ha med basketsko men ha även med fler ord.
  • Yosa

Sandaler är det för tidigt att lägga ut? Har storlek 20, 24 och 25 att lägga ut. Bör man vänta? Eller tror ni de är hög tid?

• Yosa
    Mammiztill2 skrev 2010-04-07 12:32:55 följande:
    ja har budat på flera men inte vunnit :(
    okey då kanske man kan få lite trots att de inte är särskilt märke
Svar på tråden Traderatråden nr 16