• Yosa

Traderatråden nr 16

x karin76 skrev 2010-04-09 19:22:44 följande:
    Du ska absolut använda prolister..!!Ladda hem programmet från Traderas hemsida. Sen går du in och skapar en lista, spara t ex som Tradera 100410 (dagens datum) så är det lätt att hålla isär flera listor om du gör fler sen. Skapa en auktion där du gör alla inställningar och lägger in bilder. Sen sparar du auktionen och du ser den i din lista. Du väljer t ex dubblera på auktionen och ändrar de inställningar (t ex storlek) du vill, byter bilder osv, och sparar den auktionen. Sen sparar du listan. När du är färdig är det bara att ladda upp vid den tidpunkt du vill ha avslut, klart!
    Jag laddade ner programmet igår och har börjat jobba med det ikväll. Men en fråga: Hur gör jag när jag sen vill släppa iväg/ut en auktion? Gör man det en och en i sin lista så man kan ha några minuter emellan?
  • Yosa
    Viktorsmamma skrev 2010-04-09 19:54:48 följande:
    ingen som budar på min jacka jag la ut!! den går ut om 45 minuter och ligger på utgångsbudet 99kr =( Det är ju ändå en popjacka, så vill ju få upp den en bit till, fan! att jag inte la högre utgångsbud!
    Länka! Vilken storlek?
  • Yosa

Jga har också ett tradera-konto. Sen tar jag därifrån när jag köper och får in där när jag säljer så på så sätt vet jag hur mycket jag ligger plus

• Yosa

Jag laddade ner prolistern igår och har börjat jobba med det ikväll. Men en fråga: Hur gör jag när jag sen vill släppa iväg/ut en auktion? Gör man det en och en i sin lista så man kan ha några minuter emellan?

• Yosa
    ominte skrev 2010-04-09 20:48:36 följande:
    När du är klar med alla auktioner trycker du på knappen längst upp som heter ladda upp lista. Då kommer det upp ett litet fönster där du loggar in på ditt traderakonto. Sen följer du bara instruktionerna
    Okey! Tack för ditt svar! men jag behöver inte få ut alla på en enda gång va? Man kan välja lite olika tidsintervall?
  • Yosa

Vad ska man ha för utrop på beg sandaler i fint skick? (märkeslösa) och helt nya sandaler då?

Barnstorlekar

• Yosa

Ett par blå plych velour byxor Lindex stjärn-serie: ska man lägga de på unisex eller på pojke? Vilket går bäst?

• Yosa
    Mamma till Simon skrev 2010-04-11 09:03:11 följande:
    Jag skulle lagt på pojke
    ja är det inte så? Att de främst är pojke?
  • Yosa

Jag avgudar ProLister som jag laddade ner i fredags kväll. Underbart verktyg! Kan skriva i lugn o ro och sen klicka iväg!

Svar på tråden Traderatråden nr 16