• Yosa

Traderatråden nr 16

aglili skrev 2010-09-26 20:33:41 följande:
    Håller nog med tyvärr. Det har nog några år på nacken....
    Okey..jag lägger ner det där med Lindex Men kollar runt om dragkedjebyte. Kanske att min mamma kan byta den.

Tack snälla för era råd och tips ändå!
  • Yosa
    Xgirl83 skrev 2010-09-26 21:34:36 följande:
    En sån här kanske lagar den? www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=147...
    Tack snälla! ska kolla detta om det kan vara något....

Vi googlade faktiskt lite igår och fann att de flesta dargkedjor som delar sig beror på att löparen/spåret ha idgats för mycket så det är bara att ta en tång och klämma åt lite....så det gjorde vi försiktigt...blev mycket bättre .....tryckte lite till så nu delar den sig inte längre .....men själva grejern man drar i lossnade för den grejen ska sitta fast med en grej och den gick sönder. Så  nu fungerar dragkedjan men inte grejen man tar tag i (alltså grejen man tar tag i går ju att ersätta men själva fästet som den ska sitta fast med lossnade) så vi tog fram lödkolven   och försökte LÖDA fast metallgrejen Höll på att bränna upp hela jackan Men inte fastnade den för det...så nu är dte inte en sömmerksa vi behöver utan en svetsare eller nåt
  • Yosa
    mini2007 skrev 2010-09-26 22:28:40 följande:
    Denna funkar va?
     www.tradera.com/auktioner/turning

Upptäckte precis att de flesta av mina annonser har avslut om en vecka nu, var inte meningen egentligen, råkade bara bli såFoten i munnen Vad tycker ni, är det dumt att ha det så? Bättre att sprida ut dem?
    Vad är Dinglisar för något?
  • Yosa

Ingen som har en långärmad Villervalla stjärnor 110 eller möjligen 104 att lägga ut?? Helst den blå eller svarta??

• Yosa

Ingen som har en Villervalla långärmad stjärntröja att lägga ut i storlek 104 eller 110?

• Yosa

Vad är Rabalder för märke? Kvalité som är värt att betala lite mer för? B märke som jag inte ska lägga högt bud på?

• Yosa

En fråga till... OM man spärrar en person på Tradera kan ju denne inte lägga bud på mina auktionen. Men blir det då automatiskt så att man spärrar en själv (mig) från att lägga bud på dennes auktioner? Som i länken ovan om klänningen skulle jag ju vilja påminna mig själv om att inte kunna  lägga bud på denne säljare. Kan man spärra det på något vis?

• Yosa
    Tonarslisa skrev 2010-10-25 19:08:16 följande:
    Nej, spärrär du mig kan jag inte buda på dina auktioner, men du kan buda på mina.
    Synd att det inte finns någon funktion om att spärra "sig själv" från vissa säljare. Man kan ju inte gärna ha en papperslista brevid sig på de man inte ska lägga bud på.
Svar på tråden Traderatråden nr 16