Inlägg från: Virrpirr |Visa alla inlägg
  • Virrpirr

Traderatråden nr 16

September09 skrev 2010-09-08 14:20:22 följande:
    Help!

Sålde en overall förra veckan. Köparen har nu fått overallen och idag får jag ett surt och otrevligt mail. Jag hade lyckats skriva fel stl i rubriken. Dock låg den i rätt kategori och rätt stl och mått fanns i annonstexten. Ska jag ta den tillbaka eller har hon nåt ansvar i att faktiskt läsa annonstexten?

Knepigt....
    Hmmm knepigt, men jag hade nog tagit tillbaka den om jag hade skrivit fel storlek. Oftast vet man kanske vilken storlek som passar och kollar då inte på måtten...
  • Virrpirr
    Underbara ungar skrev 2010-09-08 14:35:48 följande:
    *snyft* Min fina, fina ej sikke lej bodysuit gick för ynka 39 kr + frakt.
    Lite trist, men vad gör man
    Fan vad trist det är, men jag tycker Tradera går lite sämre nu måste jag säga.
    Har en sprillans ny Småfolk bodysuit ute i strl 98 som jag är lite nervös över...
  • Virrpirr
    Underbara ungar skrev 2010-09-08 14:41:07 följande:

Ser att ni pratar nick på tradera också

Jag tröttnade på att precis ALLT va upptaget som man försökte sig på, hade TV:n på i bakgrunden och där va det ica´s reklam som snurrade och de sjöng fläskkotlett upprepade gånger så jag drog till med det och tänka sig - det va ledigt

Haha det är ju perfekt, ett nick man kommer ihåg iaf :)
  • Virrpirr
    TonÃ¥rslisa skrev 2010-09-08 23:42:27 följande:
    H*n säljer ju bara ett par skor och inte 10 som den där Kussimura gjorde.
    Om man tittar på personens övriga auktioner så ser det oskyldigt ut!
    Måste bara berätta att jag fick skorna från Kussimura igår!
    Woohoooo! Kanske bara var en ivrig första köpare som lämnade neg och gjorde så kontot blev avstängt!
  • Virrpirr
    Underbara ungar skrev 2010-09-09 12:35:08 följande:
    Jag har en knasig idé...

I en secondhand butik här i stan säljer de en MOLO kappa i stl 104 för 375 kr. Det är stora rosor på den och matrialet ser ut som "filt", deras stickade fickor på.
    Ska man köpa o slänga ut den på T?????
    Tja om du tror att du kommer få ut mer så varför inte...
  • Virrpirr
    MejaKiZnic skrev 2010-09-09 10:01:55 följande:
    Godmorgon :) tre bud hitills men inte värst förvånad då de är på mina 1 kronors auktioner. Hoppas på prolistan funkar idag, tappar helt motivationen med att lägga upp auktioner vid åtta tiden när hela familjen är samlade :)

Hur går de för er andra med era auktioner
    Det går hyfsat tycker jag, några auktioner som går ut ikväll som ser katastrofala ut. Har världens finaste Småfolk bodysuit (ny) ute i strl 98 som jag gärna skulle vilja ha lite mer för. Didriksons mössan får gärna gå upp lite mer också..

http://www.tradera.com/auktioner/Virrpirr

Förra omgången upplevde jag dock att det var mer aktivitet med budandet..
  • Virrpirr
    Underbara ungar skrev 2010-09-09 14:19:47 följande:
    Det är ju det jag är osäker på Molo går ju bra, men en sån jacka/kappa är liiiite speciell. Inget jag hade satt på min dotter då den är ganska "out there"  i mönstret.
    Jag hade nog inte vågat med tanke på att priset secondhandaffären skulle ha var relativt högt.  Kolla på Tradera om det finns några liknande och vad de gått för?
  • Virrpirr

Har haft min första missnöja köpare, usch vad trist det känns.

Hade missat en liten svart prick på en rosa MeAndI plysch dress. Sedan klagade hon på att bodyn som hörde till var urtvättad (vilket syns tydligt på bilden iofs men ändå). Brukar alltid nämna sånt, men la in så många då så måste helt ha missat det. Dåligt av mig!

Gäller denna:

http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=117628319

Erbjöd att ta den åter och betala frakt ofc..

• Virrpirr
    ebbiesmamma skrev 2010-09-13 08:51:14 följande:

fyndade nyss ett presentkort på iNDISKA  värde 1000 kr, köpte för300

Åh nice! Sånt är ju alltid trevligt :)
Svar på tråden Traderatråden nr 16