Inlägg från: Virrpirr |Visa alla inlägg
  • Virrpirr

Traderatråden nr 16

MejaKiZnic skrev 2010-06-13 21:06:11 följande:
    {#emotions_dlg.flower}www.tradera.com/auktioner/MoloNord{#emotions_dlg.flower}

-Massor av nya auktioner och alla startar på 1 krona Solig mest Polarn och Pyret Förvånad
    ♥мєℓιηα
    Köpte precis dina molnbyxor, har den tröjan redan hemma och tycker den Pop-kollektionen är sååå fin :)
  • Virrpirr
    Smultronhjärta skrev 2010-06-15 12:19:58 följande:
    ...eller så lägger du fläckiga tröjan i vatten med en vit maskindisktablett så lär de nog försvinna
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    Bra tips, det måste jag testa. Har ett gäng tröjor med div. spännande fläckar. Sonen är en haklappsvägrare så det blir många tröj-byten varje dag. (eller så brukar jag bara ta av han tröjan när han ska käka ;) )
  • Virrpirr

Köpte precis en tröja på "Köp nu" av dig smultronhjärta Tungan ute

Har letat länge efter en turkos molntröja. Har den i rött och tycker de är så himla fina och somriga...

Betalar in här strax..

• Virrpirr
    Smultronhjärta skrev 2010-06-24 10:41:06 följande:
    Tack

Jag går och packar även om den inte kommer förrän på måndag
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    Det är inge bråttom, bara jag har den innan sommaren är slut så Cool
  • Virrpirr

Tänkte höra med er lite om ni vet vad som gäller..

Köpte en Avanti Moving light kanonbilligt från ett företag på tyska ebay.(är ju samma som tradera)

Efter det att jag beställt och betalat så såg jag att det var min gamla adress som stod angiven. Ändrade snabbt och meddelade säljaren det.

Måste de skicka till den adress som stod angiven när auktionen gick igenom?

Iofs inte hela världen om de skickar till min gamla adress eftersom paketet går att spåra och det inte är så långt jag flyttat.

• Virrpirr

Köpte ju en sån jättefin Molo:  http://www.tradera.com/Molo-vinteroverall-med-matchande-vantar-stl-98-Fint-skick--auktion_302818_115517089

Provade den på sonen och tvivlar att den kommer passa, den var stooor  Gråter
    Inte nån som vill byta en mindre mot en större? Cool

Slängde ut en lista på tradera för att kolla läget, tycker inte att det går såå segt. Hade två köp nu på direkten
    http://www.tradera.com/auktioner/Virrpirr

Får hoppas det börjar ta fart iaf :)

• Virrpirr
    trolltriss skrev 2010-08-14 22:02:00 följande:
    Jag har väldigt mycket ut med "höga" utrop,,, fast låga köp nu,,, det verkar funka.

Lite risky dock att lägga ut min MOLO overall för den ena går inte riktigt så högt som jag önskat, och den andra ( som borde gå med en gång ) har ingen sett ännu,,,,

för mycket molo overaller på tradera,,,
    Jodå jag har sett den..flera gånger :) Är bra sugen men har redan köpt en grön molo vinteroverall i strl 98 som jag är tveksam om den blir för stor..
Svar på tråden Traderatråden nr 16