Inlägg från: Virrpirr |Visa alla inlägg
  • Virrpirr

Traderatråden nr 16

Har en säljare som köpte en overall av mig. Hon mailar och säger att jag ska skriva hennes namn istället för sambons namn (som var reggad på T). Hur ställer ni er till det?

• Virrpirr
    HonSomVet skrev 2010-09-06 10:54:56 följande:
    Hmm, och den sitter bra på henne? I så fall får vi nog köpa en ny. Jag har uppfattat att pops overaller är lite stora, men min tjej är nog mellan 83-85 cm lång skulle jag tro!
    Vi hade exakt den overallen förra vintern i strl 86 då sonen var 1 år 4 mån. Han var ca. 76 cm lång i början av vintern och den satt pefekt hela vintern och var nästan lite för liten i slutet av vintern. Denna är inte så stor som PoPs brukar vara tycker jag.
  • Virrpirr
    HonSomVet skrev 2010-09-06 11:42:52 följande:
    Virrpirr skrev 2010-09-06 11:13:40 följande:
    Vi hade exakt den overallen förra vintern i strl 86 då sonen var 1 år 4 mån. Han var ca. 76 cm lång i början av vintern och den satt pefekt hela vintern och var nästan lite för liten i slutet av vintern. Denna är inte så stor som PoPs brukar vara tycker jag.
    Ah ja, i annat fall får vi sälja den. Dottern har precis vuxit i storlek 86 så det kanske blir tajt om den ska användas i vinter.
    Det bror nog lite på hur hon är byggd. Sonen har rätt lång överkropp så den blev för kort i grenen. Men om hon inte har så lång överkropp kan den nog passa...
  • Virrpirr
    Raira skrev 2010-09-06 13:34:21 följande:
    jag satte en 100 kr som maxpris och gick sedan och hämtade mina monster . Hoppades att jag skulle få den under 70 och jippi fick den .

www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid... 

Hur mycket går dessa nova star på i butiks pris ?
    Nice! Riktigt bra pris ju, de går väl säkert på runt 400 kr nya har jag för mig.
  • Virrpirr
    maadicken skrev 2010-09-08 10:04:22 följande:
    jag tycker det var lite väl snabbt av köparen att lämna negativt och skriva ingen leverans... det har ju bara gått en vcka sedan auktionen avslutades. sen att kontot är avaktiverat bådar ju mindre gott fast kanske blir det så när man får negativt som första omdöme?

hoppas du får dina skor!
    Nej det bådar ju verkligen inte gott, klantigt av mig iofs. Men jag har nog blivit lite blåögd eftersom jag aldrig haft några som helst problem med säljare..

Aldrig mer köpa av nån utan omdöme..
  • Virrpirr
    Enensammamma skrev 2010-09-08 11:03:25 följande:
    Varför buda hos någon utan bud som heter KUSSEMURRA
    Haha ja det borde ju varit en give-away direkt kan tyckas!
    det var väl ett guuuuligt namn, nån som heter det kan ju knappast vilja nåt ont Flört
  • Virrpirr
    TonÃ¥rslisa skrev 2010-09-08 11:10:36 följande:
    Ajdå! Kontot är ju avaktiverat...
    Kommer ihåg när du skrev om det här och tyckte att det lät för bra för att vara sant men satsade ändå...
    Du lär nog inte få kontakt med säljaren nu va?
    Skickade iväg ett mail, får se om det blir nåt svar.

Jag som tyckte det var ett roligt namn och tänkte det där måste vara en person med min typ av humor Cool
  • Virrpirr
    iser skrev 2010-09-08 11:27:04 följande:
    Shit vad händer med en sån person som Kussemurra? kan det bli polisärende av det eller är det enda som händer att personen blir avstängd.
    Ja hoppas det blir polisärenden, eftersom det isånafall är myyyycket pengar hon lurat till sig...
  • Virrpirr
    Hannah74 skrev 2010-09-08 11:33:14 följande:
    Kussemurra;)

Jag ska nog ändra mitt traderaalias till snippa jag.

Jag paxar köttrosen83!

Svar på tråden Traderatråden nr 16