Inlägg från: Virrpirr |Visa alla inlägg
  • Virrpirr
    Mamma till Simon skrev 2010-09-01 14:04:23 följande:
    oj vad billigt!!!
    Ja känns ju som att det är nåt lurt men. Desutom ett var vantar till..
  • Virrpirr
    Smultronhjärta skrev 2010-09-01 14:52:51 följande:
    Angående det där med att lämna omdömen så ska jag härmed bikta migOskyldig

Jag har varit urdålig på att lämna omdömen både som köpare och säljare denna sommarSkäms Tog ju tidigt sommarlov från Tradera och loggade knappt in därefter...Men men jag har iofs skött mig alla andra årstider så...1 september är ju höst så jag anser mig själv vara safe nu
    Jag är också dålig på det. Jag lämnar alltid, men det kan dröja lång tid ibland. Måste bli bättre...
  • Virrpirr
    Enensammamma skrev 2010-09-01 15:20:36 följande:
    Fast hur då ingen har ju budat så
    Jag vann den på Köp nu. En molo-overall och vantar för 250 kr känns ju väldigt billigt.
    Hoppas att den är fin :)
  • Virrpirr
    HonSomVet skrev 2010-09-05 22:15:03 följande:
    Alltså det där är nästan lite för bra för att vara sant?
    Inte jättebilligt men ok pris. Det är väl en äldre modell. Köpte en sådan för 200 kr på blocket typ.
    Men om man jämför med vad de kan trissas upp på Tradera så var det ju billigt..
  • Virrpirr
    ominte skrev 2010-09-05 21:14:15 följande:
    Hi ha, just haft avslut och jag är NÖJD! Hade bara 6 grejer ute men det slutade på nära tusenlappen
    Förutom den älskade godisgröna meandi-plysch-dräkten med hjärta på rumpan. Ångrar mig att jag sålde den trots att dottern inte kommer att använda den mer. Den gick bara för 100 kr dessutom fast det kanske är bra i dessa dåliga traderatider
    Sålde min Plyschdress (antar att det är en sån du menar) med Body för 210 kr igår:
    http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=117628319
    Det är jag faktiskt nöjd med!
  • Virrpirr
    KossanMuu skrev 2010-09-06 09:15:57 följande:
    jag är inte så insatt i det här med pop. Men köpte ett par skalbyxor igår:
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...

varför fick jag dem så mycket billigare än vad andra går för? är de en äldre modell eller har jag missat nåt?
    Ett riktigt kap ju :)
    Det brukar ju vara med hängslen på skalbyxorna, kanske är därför de gick så billigt?
    Eller så kanske den äldre modellen inte hade hängslen?
Svar på tråden Traderatråden nr 16