Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar
    AnnaFreja skrev 2010-05-05 21:09:41 följande:
    Lägger ni bara ut sommarkläder nu eller tror ni att man får något för vanliga grejer också?
    Jag gör just nu ett försök med långärmade bodys i stl 74, men inga bud ännu. Har iofs inte så lågt utrop så det kan nog bero på det också.
  • StaffenAssar
    Doodies skrev 2010-05-06 18:47:49 följande:
    Ska jag som säljare lämna omdöme så fort jag skickat varan eller vänta tills köparen lämnat mitt omdöme? Vet att hon fått varan .. men vet inte om hon sitter o väntar på att jag ska lämna före? Hur gör ni?
    Jag lämnar när köparen har lämnat. Om inte köparen lämnar så lämnar inte jag. Detta står också i min info som jag hoppas att folk läser.
  • StaffenAssar
    Hemlighet skrev 2010-05-06 20:34:11 följande:
    Varför väntar ni på att köparen skall lämna omdömme först?? Vi som köpar behöver ju endast betala och sen är våran bit avklarad. Det ni som säljare lämnar omdöme på är ju hur snabbt vi köpare betalar. Vi som köpare lämnar omdöme efter det att vi har fått och granskat varan. Oftast så skriver säljaren att mitt ansvar slutar när varan ligger på lådan, ja då skall ni ju lämna omdömer också. Jag lämnar aldrig omdöme innan säljaren har lämnat. Jag maila jämt och talar om att jag har fått varan.
    Jag instämmer med smultronhjärta, tettan och maggan75. Tycker de har beskrivit det bra. Jag vill veta att sakerna kommit fram och att köparen är nöjd innan jag lämnar omdöme. Om någon köpare skulle maila mig och berätta att varan kommit fram och de är nöjda så skulle jag nog tycka att det var lite konstigt att de tog sig tid att maila men inte lämna omdöme och skulle nog tro att personen av ngn anledning inte brydde sig om omömessystemet. Fast nu när jag läst hur du tänker skulle jag isf lämna omdöme efter att ha fått ett sådant mail
  • StaffenAssar
    Hemlighet skrev 2010-05-06 20:34:11 följande:
    Varför väntar ni på att köparen skall lämna omdömme först?? Vi som köpar behöver ju endast betala och sen är våran bit avklarad. Det ni som säljare lämnar omdöme på är ju hur snabbt vi köpare betalar. Vi som köpare lämnar omdöme efter det att vi har fått och granskat varan. Oftast så skriver säljaren att mitt ansvar slutar när varan ligger på lådan, ja då skall ni ju lämna omdömer också. Jag lämnar aldrig omdöme innan säljaren har lämnat. Jag maila jämt och talar om att jag har fått varan.
    Du råkar inte ha handlat av mig nyss möjligtvis?
    För nyss när jag kollade mailen upptäckte jag nämligen att jag för första gången fått just ett sådant mail där köparen talade om att varan kommit fram och att hon var nöjd Hon hade iofs lämnat omdöme också såg jag, och det har jag med nu
  • StaffenAssar
    Hemlighet skrev 2010-05-06 22:14:11 följande:
    Vad heter du på tradera då? har handlat en hel del på sistone
    karro_82
  • StaffenAssar

Var nyss och hämtade ut de fina denim skalbyxorna som jag impulsshoppade i förrgår. Är supernöjd! Men nu tänkte jag göra mig av med de gamla. Frågan är bara om det är lite sent på säsongen att lägga ut dem nu? Ska jag vänta till hösten ist?

Svar på tråden Traderatråden nr 16