-
Nja, vägarna förbi gekås har jag ju dessvärre inte tyvärrSmultronhjärta skrev 2010-05-21 10:05:33 följande:Ja har du vägarna förbi Gekås så kanske du kan lägga 129.- på ett helt set,då gör det ju inte såå mkt om byxorna inte användsMen någon annan kanske har?Ja, jag kanske får göra det... Fast det är väl inte så många som vill ha bara byxor?Mamma till Simon skrev 2010-05-21 10:09:11 följande:du kan ju alltid sälja byxorna på T
-
Jättetråkigt! Och inte kul att personen hänger här i trådenfabler skrev 2010-05-22 19:52:21 följande:ser ju tyvärr ut så när samma sak återkommer när användaren man misstänker trissat priset vunnit en auktion.
-
En av dina ligger i min minnes iaf Fast jag har tight budget denna månad (CSN ) så vi får se om den går för högt för mig...summertime123 skrev 2010-05-23 09:40:58 följande:juste tänkte inte på att d höjt priserna. Ibland har man ju varit lite bortskämd med vad man fått för beg kläder så det har ju gjort att man har höga förväntningar på vissa märken! Men samtidigt vill man ju få lite för kläderna man köpt jaja hoppas ninjorna dyker upp rätt tid! Jag har börjat kolla efter lite inredningssaker på T o d finns ju verkligen mkt man kan köpa billigt med tanke på vad det mesta kostar i butik
-
Suck, har en köpare som inte betalat... Auktionen gick ut 2/5 och jag har skickat påminnelsemejl för en dryg vecka sedan utan svar och idag skickade jag sms ist. Skrev så här:
Hej! Du vann en auktion av mig på tradera 2/5 men har inte betalat eller hört av dig trots påminnelse via mejl. Hör av dig! / karro_82Fick inte plats med att jag annars lämnar negativt, men det måste hon väl förstå? Hon har inte så många omdömen, och inga avslutade affärer efter "min" auktion, så kanske det har hänt något? A ja, irriterande iaf. Tycker ni att jag ska skriva ett till sms om hon inte svarar på detta? Orkar inte ringa för så lite pengar... -
Hade avslut på en auktion för en månad sedan, och köparen har varken betalat eller hört av sig trots påminnelse via både mail och sms. Nu la jag ut kläderna igen, fast var för sig och inte i ett paket som den auktionen var. Kan jag få kreditering av tradera ändå, eller måste man lägga upp auktionen precis som den förra för att få det?
-
x karin76 - tack för svar, då ska jag maila dem om kreditering
Är det någon mening att lägga ut molosuits nu? Långärmade alltså? Eller är det dött på tradden nu? -
Finns en klickbar länk under hennes inlägg Hon heter SaraSaharamariahammarberg skrev 2010-06-03 18:33:02 följande:hur hittar jag dina auktioner, kan inte de sin profil och därmed vet jag inte vilket alias du har på tradera....
-
Fick nyss detta från en köpare:
Go kväll!Ville bara skicka ett mail och tala om att byxorna var perfekta!Speciellt jeansen!Verkligen jätte jätte nöjd!!Super stort tack!! =)
Då blir man glad! Hon har dessutom redan lämnat omdöme och jag med. Det väger verkligen upp för de få tråkmånsar man råkar ut för -
Varsågodmaruttan skrev 2010-06-07 20:47:02 följande:Helt OT men är det någon som kan länka mig till Polarn och pyret tråden?
www.familjeliv.se/Forum-3-96/m50504526.html -
Det var så lite såmaruttan skrev 2010-06-07 21:07:42 följande:Tack!!