Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar

Traderatråden nr 16

Nu har jag bestämt mig för att folk börjar köpa sommarkläder, så nu har jag slängt ut lite.

Bra x karin76 att du bekräftar min teori lite
  • StaffenAssar
    Stina0 skrev 2010-04-27 19:08:45 följande:
    Funderar om det är för tidigt med sommarkläder.... Mina går ju sjukt segt!! Någon som känner likadant?
    Jag har precis lagt ut lite, och för att vara så tidigt (la ut igår och i söndags) tycker jag att det går hyfsat. Ett köp nu och några bud. Har inte enkronas-utrop, fast nästan inga höga utrop heller. Får se var det slutar, men för att ha gått så kort tid tycker jag som sagt att det går helt okej. 
  • StaffenAssar

Går Ida T fortfarande dåligt på tradera? Vet att det gick superdåligt för ett tag sedan, men hoppas på att det tagit sig... Är i valet och kvalet huruvida jag ska lägga ut en ny summersuit som lilleman inte kommer kunna ha i år för att den är så stor (eller han är så liten {#lang_emotions_dreamer}) men känner att om jag inte får något för den så kan den lika gärna ligga i lådan ett år...

• StaffenAssar
    x karin76 skrev 2010-04-29 16:41:06 följande:
    Heh.. ja jag fick mailsvar idag att "ojdå, har ordnat resten av betalningen - kan du skicka idag?" Troligt... not. Överföringen lär ju inte synas förrän i morgon tidigast, så innan dess kan jag ju inte skicka.. Och dessutom är frakten med Schenker så what's the rush liksom..
    Usch vilken jobbig köpare! Försöker köra en fuling... och dessutom flera ggr
  • StaffenAssar
    mariahammarberg skrev 2010-04-30 08:54:39 följande:
    vilka kläder klassas som märkes kläder? Molo, Pop vet jag om men finns fler? Hittar inga fynd alls för pojke storl 86 och flicka storl 104.  någon av er som säljer och kan tippsa?
    Jag har lite pojk stl 86-92 ute nu
  • StaffenAssar
    maadicken skrev 2010-05-02 18:10:16 följande:
    nu hoppas jag alla ninjor är hemma snart avslut om ca 2 timmar. lika spännande som vanligt! att jag inte har fått magsår för längesen... borde förbjuda mig själv att kolla hur det går under veckan dom ligger ute, fast då om nån gång skulle jag väl få magsår  sitter jag vid datorn så kollar jag ju typ en gång i minuten om något har hänt
    Haha, samma här
  • StaffenAssar
    maadicken skrev 2010-05-02 18:22:35 följande:
    gör såhär oxå då för att underlätta för dom som är nyfikna   www.tradera.com/auktioner/Nova_78 har familjeliv ändrat reglerna eller, för tidigare har man inte ens fått länka till sina egna avslutade auktioner?  nu blir det mys med sonen en stund. återkommer förmodligen senare
    Japp, de ändrade reglerna. Sedan behöver man väl inte länka flera ggr per dag direkt, men det tycker jag inte folk här inne gör heller. Jag brukar länka när jag lagt ut nytt eller har avslut, och eftersom jag traderar i perioder så blir det inte så superofta för mig
Svar på tråden Traderatråden nr 16