• Raira

Traderatråden nr 16

nu får jag lämna firefox och byta till explorer just för firefox vägrar tradera . Bläää jag får växla mellan de båda när jag surfar runt tills problemen är fixat .  Betalade min tradera räknig hela 4 kr . onödigt för tradera att skicka räknigar på så lite de kunde väll väntat till man får upp til minst en 10 inan de börjar jaga en med räknigar .
    var det inte så förut ??

• Raira

jaa jag har oxå förut fått vänta på räknigar och så har den varit sedan runt femti hundra kr så därför undrade jag om de ändrat i räknigs systemet då de gam mig en på 4 kr .

• Raira

jag gick in på hjälpsidor - kotakt och under där avgifter fakturer och skrev att jag att jag betalat och printscreenat mitt bankbetalning .

De sa att det kunte ta 5 dagar att man såg att betalning var betald tror jag  . de snabbade på att leta efer min betalning då och hittade den .

• Raira

bajsit värre . jag behövde ny handsfree till mobilen och hittade här på tradera . Tog köp nu www.tradera.com/Headset-Sony-Ericsson-HPM-70-Rosa-Vit--auktion_341061_120378008

88 kr billigt . men nejdå när jag fick betalnings mejlet var jag tvungen att gå in på deras hemsida för att få betala sedan var man tvungen att regestrera sig som kund och kryssa i betalnings sätt  och frakt altenativ .

59 + 29 kr i frakt, moms18.25, expeditions avgift  19 kr = 107 kr  blev det nja biligare i butik där de kostar 229 och då finns de bara i tråkiga grå .

• Raira
    Raira skrev 2010-12-01 09:22:44 följande:
    bajsit värre . jag behövde ny handsfree till mobilen och hittade här på tradera . Tog köp nu www.tradera.com/Headset-Sony-Ericsson-HPM-70-...

88 kr billigt . men nejdå när jag fick betalnings mejlet var jag tvungen att gå in på deras hemsida för att få betala sedan var man tvungen att regestrera sig som kund och kryssa i betalnings sätt  och frakt altenativ .

59 + 29 kr i frakt, moms18.25, expeditions avgift  19 kr = 107 kr  blev det nja biligare i butik där de kostar 229 och då finns de bara i tråkiga grå .

gaa nu skickade de faktura med e-post  ,med en länk som jag behöver adobe till ,  så jag kan inte betala den utan att ha adobereder  . Har inte den och min bussiga man har gjort så bara han kan ladda ner program ( barnen använder datan oxå )  Och han , han är bortrest .
  • Raira

nej nu kommer jag inte köpa något mer fören nästa år ,

• Raira
    Raira skrev 2010-12-02 07:03:55 följande:
    gaa nu skickade de faktura med e-post  ,med en länk som jag behöver adobe till ,  så jag kan inte betala den utan att ha adobereder  . Har inte den och min bussiga man har gjort så bara han kan ladda ner program ( barnen använder datan oxå )  Och han , han är bortrest .
     skickade mejl  till dem om de kunde skicka den som vanligt mejl  tex ocr-nrXXXXXXXX till mig men de verkar propsa på att skicka den som pdf fil . jag vill ju betala nu ju  va fasiken ska man göra . får väll vänta på make min och hans lösenord .
  • Raira

vadå man kan ju inte buda på saker och förvänta sig fri frakt om det inte står i annonsen .

• Raira
    fiasan skrev 2010-12-06 22:38:47 följande:
    Snabb fråga, ni som är proffs. Har en karta julpostfrimärken och ska skicka några traderapaket med posten, funkar julpostfrimärken? (typ att man sätter 5st till porto på 24kr) eller måste man skicka med vanliga då det är tyngre än 20g?
    paketen tar längre tid att komma fram med julfrimärken (b post) och jag tycker jag hört att det blivigt gnäll i denna tråd när de fick paket med julfrimärken då det tog evigheter för paketen att komma fram .
Svar på tråden Traderatråden nr 16