Traderatråden nr 16
om det inte är som jag tror och de kommer på att de gjort fel och skulle skicka till någon annan dessa och de kräver mig på pengar .
ska man säga att de kommit fram eller neka .
om det inte är som jag tror och de kommer på att de gjort fel och skulle skicka till någon annan dessa och de kräver mig på pengar .
om det inte är som jag tror eller ? de kommer på att de gjort fel och skulle skicka till någon annan dessa och de kräver mig på pengar .
opps trötta fingrar :-P
Ditt paket från ******* är nu på väg via oss på DB Schenker till dig.
Du kommer få en avisering via e-post när paketet finns att hämta hos ditt paketombud.
Ditt paket levereras vanligen mellan 2-4 arbetsdagar efter att paketet är skickat från avsändaren. Lite beroende på inlämningstid och var i landet paketet skickas ifrån kan det ibland ta 1-2 dagar extra.
Önskar du följa ditt paket via vår paketsökning, klicka här.
Vänliga hälsningar,
Schenker Privpak AB
fick hem denna i går , så hon kunde vara snygg när hon skulle vara med på storebrors skolstart ,
Hjälp jag fick ett mejl från en köpare att jag postat fel vara , jag packad eoch postade samtidigt .
både två så jag har inte den hemma . tänk om de som fick dessa förväxlade inte vill byta .
jag skrev mejl att jag betalar frakt tillbaka , så jag kan posta om den riktige . men om de inte vill byta tillbaka hur gör jag då . betalar tillbaka allt och får negativyt tillbaka .
men nu verkar det ju vara så att den som skrev om förväxligen vill ha böckerna verkligen den andra är jag orolig för att h*n inte vill byta då den köparen budade på alla mina .
Har inte hört ett ljud från denna . Då får jag negativt säkerligen .
Har redan funderat över vad jag ska skriva i motkomentar . ex. mänskligt att fela , försökte rätta till fel , men misslyckades .
snyft . Har inte hört ett ljud från den köpare jag mejlat till .
jag fick ett mejl från en köpare H*n hadde fått fel böcker , Mejlade genast den som fått dennes böcker och sa . -Du har fått fel böcker posta tillbaka ddem jag betalar porto hemskt ledsen .
Har inte hört något svar .
hoppas h*n postar tillbaka så rätt köpare får sina böcker .
Sedan hoppas jag att det inte blir negativa omdömmen för mig . Gaa denna tabbe kostar mig alltså multum då portot till mig blir 72 sedan 72 igen för at de ska få rätt böcker .
Förlust affär för mig men jag kommer inte tabba mig igen då kommer jag inte packa varor samtidigt .