• Raira

Traderatråden nr 16

sålde en mjuk tröja som postas i dag  , hoppas hon blir nöjd för dessa 18 kr . Om hon klagar får hon sälja den vidare för jag vill inte ha tillbaka den . men om mansäjer  det så får man nog negativt eller ?? Måste man ta tillbaka om hon vill det .

• Raira
    Hannah74 skrev 2010-09-20 07:58:50 följande:
    Men? var det nåt fel på den lr varför tror du hon kommer vilja skicka tillbaka den? lr missförstår jag dej?
    jag själv tycker den är gräslig och vill ej att den kommer tillbaka om när hon har den i handen tycker lika dant . är tst  158/164 tp 14 år alltså och som fjorton skulle jag aldrig dra på den
  • Raira

Detta med omdöme . jag som köpare och säljare lägger altid omdöme till den jag sålt , och köpt av  .

När jag säljer vill jag gärna ha omdöme så de man köper och säljer av kan se att jag är en bra köpare , säljare .
    Tyvärr så har jag många ggr inte fått omdöme tillbaka och det gör att man verkligen blir lite less på detta omdömesystem .
    Varför bry sig när inte andra gör det tänker man då . 

• Raira

gaaa hade sorterat ut för ett tag sedan kläder från st 54-68 snygga kläder som jag skulle sälja på T . Men påsen(stor ica kasse) är borta , tittade efter i klädlådor om jag ångrat mig och lagt tillbaka men neeeej de är inte där . Har de blivigt bortkassatade av misstag .
    De var verkligen fina kläder värt minst 1000kr .  Så arg och besviken på mig själv .

• Raira

men något som inte blivigt hivade är ett par pop snickarbyxor som i denna
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx

Hadde tänkt lägga ut den för 1 kr men nu såg jag denna på t och ingen verkar intreserad av den . Min är namnad med bläckpenna . vill ju inte sälja den gratis så jag kanse får vänta lite kanse till sommaren innan jag läger ut .

• Raira

fick posetivt omdöme för denna www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx    :)

jag som tycket den var apful , tror jag råkad glömma sätta på porto för skymmande oxå  men den som köpte var nöjd i alla fall , jag som trodde de skulle tycka samma som mig och kllaga över den . pju men som sakt smaken är som baken .

Svar på tråden Traderatråden nr 16