• Raira

fick min första posten räknig ... dvs förlite porto att betala . jag betalade till deras postgirao  opsan ska vara BANK giro :) nu undrar jag skickar de derekt paketet hem när de ser betalnigen eller hur fungerar det , jag behöver inte åka och hämta ut den eller .
    I framtiden om det händer igen kan man betala ut den hos posten ombudet  ??

• Raira

hej alla .  undrar om jag kan få hjälp med tipps på veb butiker mm. där man kan hitta snygga mössor som kan passa en 5 åring och 7 åring . Nu när det blivigt Höst så vägrar mina ungar ha mösa på sig , De får snabbt förkylnigsasma och öroninflamation om de inte håller sig varm om huvudet .
    men nu har grupptryck och kompisars kometarer om deras kläder börjat bli så viktiga , specielt för 7 åringen som har blivigt så oerhört känslig .

Hittar inte något ställe som har snygga mössor som kan passa deras smak , har försökt på Tradera men jag hittar inte där några. 
    så Hjälp -jag har redan haft öronont och hosta den senaste 2 veckorna och snart kommer de dra på sig fler .

• Raira

suck sitter och budar på en fleec jacka till lill tösen och så måste jag lämna bevaknigen av den ska hämta ungar på skola/ dagis .
     Suck jag vill ha den så jag la ett högt maxbud och håller tummarna .
    Brukar kolla när de andra lämnar bud för att se efter om de kanse sitter budar på jobbet eller hemma kvällstid . För då fins de chans att de missar att jag kommer in och lägger bud över dem :P .

behöver en ny flecce till tösen för den hon har har börjat krångla i dragkedjan .har lagt många i bevaknig men det är ju denna jag vil ha -som är snyggast . Gaa jag ogillar starkt att behöva lämna bevaknigen

• Raira

fick mitt vinnarmejl om novastar fleecen men kontonumret motogs inte . vi har båda swedbank visst blir det 15 siffror allt som allt med cler. o konto nr . fick hennes till 13 
    jag som ville betal snabbt ju . men får altså vänta på rätta siffror från henne .
    vill ha jackan nu ju .

• Raira
    Nifelheim skrev 2010-09-07 08:58:59 följande:
    Fast på swedbank behöver det inte vara 15 siffror. Jag har betalt till swedbank konton med 13 siffror och har inte behövt lägga till några nollor.
    fungerade int att lägga till nollor får vänta på mejl från säljaren .
  • Raira

har dom ändrat lite på tradera ??r jag la up en anons för 1 kona och det stod osldavgift gratis , provision gratis , brukar inte det typ bli 3 kr annars .

• Raira

sedan är det ju så att om jag köpt en sak på t och sedan slänger ut den efter mina barn användning så brukar jag skriva med det i annonsen .

Svar på tråden Traderatråden nr 16