Maj bebis skrev 2010-11-22 13:41:38 följande:
fortsättning på min lilla tvist med hon som köpt en dvd av mig utan att betala och nu försökt sälja den igen.
Jag har nu fått negativt omdömme tillbaks och
fick även detta trevliga mail:
Tog bort auktionen och har packat in din jävla DVD som var i dåligt skick..!!
Ska bara sätta på adressen och posta på mån, frakten/portot kostar 24 kr, vet det då jag sålt många DVD filmer, så det så..!!
Du kanske inte vet vad dåligt skick betyder och att det är bättre att man säljer saker i bra skick..??!!
Du har som sagt inte svarat på frågan om du själv skulle vilja köpa en DVD film i dåligt skick..??!!
Antar att du sålde DVD:n för att den är i dåligt skick..??!!
Du kanske inte såg (blind) el visste att den är i dåligt skick..??!!
Du kanske tror att en DVD spelare kan klara hur mycket som helst trots att DVD skivan är i dåligt skick..??!!
DVD spelaren kan sluta funka el annat om man har en alltför repig DVD skiva..!!
Du kanske tror på vad som helst i denna värld..??!!
Har jävligt lätt att genomskåda människor..!!
Att kalla någon för bedragare för lite mer än 50 kr då har man gått för långt..!!
Skulle självklart förstå om summan landade på flera tusen, en miljon el mer..!!!!
Har hänt att folk bedragit andra på så mycket..!!
Det visste du kanske inte heller..??!!
Hade 13 auktioner totalt varav 6 auktioner som är sålda och nu har jag 4 auktioner som är bud på så det så..!!
Har bara 3 auktioner kvar sen så om du ska buda blir det inte många så det så..!!
Har sålt otroligt mycket för jag skriver så bra i annonserna till skillnad från dig som varken skriver det ena el det andra när det gäller skick o.s.v..!
Tar du bort mitt omdöme så tar jag bort ditt omdöme..!
Att du skrev att du ska både polisanmäla, ringa Tradera och du var i Bromma ser jag som ett hot och därför skrev jag hotande Traderare i omdömet..!
Om du var i Bromma, konstigt att du inte var förbi då, kanske för feg..??!!
mvh Denise