Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

liv10 skrev 2010-11-26 14:12:11 följande:
    jag fick ett kontigt mail idag från tradera. de har skrivit att de uppmärkasammat att jag har många missnöjda kunder?! Jag har 148 positiva omdömen och ett negativt. De varnade för att om vi nte bättrar oss så kommer vi bli avstängda?! Jag har mailat deras kundtjänst men inget svar.
    Nån som har nån aning om vad det betyder?!
    Min e-post skrev att det var ett skräppost som "efterliknar" en sida du brukar använda, men värdör isåfall?!

jag fattar inget....?

hur ser dina staplar ut då? vad har du i bedömnings poäng?

• Mamma till Simon
    liv10 skrev 2010-11-26 14:15:19 följande:
    4.9 i allt utom lev.tid där är det 4.1- men vi har skrivit ut i alla autkioner att vi har ca en veckas lev.tid och det håller vi- så jag vet inte varför den är låg fakitskt?
    kanske därför då!?
  • Mamma till Simon
    liv10 skrev 2010-11-26 14:17:04 följande:
    men är 4.1 jättedåligt? räcker det inte med att bara någon ger dåligt? jag är inte så insatt i de där staplarna....
    jag är inte så bra på det där heller men 4,1 tycker jag är ganska så lågt men bra att du mailat tradera så kommer du säkert få bättre svar Glad
  • Mamma till Simon
    Prodin skrev 2010-11-26 14:58:25 följande:

Fuck! =)

Tack för era svar, får se om nån mer har en åsikt.
    Det är ju för all del smidigast att sälja som paket, EN köpare EN betalning, EN grej att skick osv.
    Men jag personligen skulle aldrig använda dem tillsammans, det blir lite too much tycker jag. Eller?

Absolut var för sig
  • Mamma till Simon
    iser skrev 2010-11-26 21:03:14 följande:
    Jag ber om ursäkt för att jag alltid skriver i denna tråd när jag har frågor eller behöver gnälla. Men ni är mina tradera handledare så ni får ursäkta och istället ta det som komplimang

Först gnäll: Jag vann en småfolk tröja den 15 november. Jag betalade den 16 och h*n borde fått in pengarna senast den 17. H*n skrev i mailet att h*n skickar varan såfort hon ser pengarna på kontot,. Men icke. Jag vill inte vara allt för påstridig, men mailade igår, ännu inget svar. GRRRRR. Är jag otålig eller bör jag ringa?

Sedan fråga: Min sambo har en fin fin Helly hansen jacka (förra årets vinterjacka) men dradkedjan är paj. Han ville att jag skulle slänga den men jag tänker att folk kanske kan köpa den och byta dradkedja? Tror ni att det är någon idé?

O svara mig ni visa tradera orakel. *knäböjer*
    Har hon skrivit att hon postar dagen efter så skulle jag om jag var du vänta tills måndag och kommer det inte då hade jag ringt, Har du nått mobilnummer kan du ju prova att smsa först.
    Angående jackan hade jag absolut lagt ut den, hade ni ändå tänkt slänga den kan ni ju ändå tjäna lite på den.
    Lycka till!
  • Mamma till Simon
    Prodin skrev 2010-11-28 17:11:03 följande:

Hon har skrivit att hennes telefonnummer är 123 456 7890 och det känns kanske lite smådumt att söka på hennes namn eller? Men det är kanske enda alternativet.

Sök på namnet, har du tur hittar du mobilnummer och då kan du ju sms.a betalningsuppgifterna.
  • Mamma till Simon
    charmmiss skrev 2010-11-28 17:21:55 följande:
    hon kanske finns på FL.
    hände mig en gång att all min mail hamna i hennes skräppost. Och hon mailade mig endel och undrade varför jag inte svara på hennes mail.
    till slut ick jag som tur är tag på henne i FL. hon hade samma nick

fy vad dåligt tradera går just nu, har massa avslut idag och fått knappt några bud. Ska vänta med o lägga ut till mellandagarna. då brukar det gå bra.

Frågade häromdagen om någon köpt V smile, tänkte köpa i julklapp till min 4 åring, en sån med tecknarstudio till. undrar om det är något att ha? se länken nedan

www.tradera.com/V-SMILE-tv-spel-konsol-for-ba...

ej min auktion
    vi har v-smile men inte tecknarstudion men själva spelet är bra men eftersom min 3½åring har en storebror så spelar han hellre playstation men när storebror fick v-smile så spelade han massvis på det
  • Mamma till Simon
    charmmiss skrev 2010-11-28 17:33:44 följande:
    Tack för svar, har hittat en till bra pris så jag tänkte slå till på den. Sen när fyraåringen tröttnat kan ju tvååringen ta över
    har du några tips på bra spel att köpa till
    ja du nalle puh är kul och så har mina killar gillat byggare bob och blixten
  • Mamma till Simon
    star67 skrev 2010-11-28 20:50:40 följande:
    den köpare som jag pratade om att hon har inte betalat hela summan för vara hennes tel är fel jag sökte på eniro o fick en annan tel ska jag smsa henne på den??
    det hade jag gjort iaf
Svar på tråden Traderatråden nr 16