Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

Mamma till Simon skrev 2010-10-22 14:03:44 följande:
    ja precis, mailade och frågade om hon verkligen dkickat med dhl men det svarade hon inte på
    nu fick jag detta svaret:
    Hej,
    Och ursäkta sent svar. Paketet har tydligen gått med bussgods i förrgår.
    Beklagar verkligen att det inte blev som du tänkt. Själv fick jag ett paket med dhl som tog en vecka att komma fram. :(
    Hoppas verkligen inte det blir så nu.
    Vill du vara snäll och hojta till när paketet kommit?
    Trevlig helg!
    Mvh
    xxxx
  • Mamma till Simon
    Tessou skrev 2010-10-23 08:10:33 följande:
    Det är en från utlandet som vill buda på en av mina auktioner.
    Jag har ''öppnat'' flera åt henne tidigare, men just den auktion har redan ett bud - hur gör jag då??????
    mailar T och ber dem låsa upp den auktionen
  • Mamma till Simon
    Viktorsmamma skrev 2010-10-25 09:58:50 följande:
    www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=...

vann denna precis! YES!

letat dessa jeans länge men gått för över 200kr BEG. på Tradera för bara jeansen.

får se om de är 98 el. 104  på dem. lite stora men värt de han kan ju ha de nån gång
    ja de är snygga, men de är små i storleken tycker jag så du kanske inte behöver vänta hur länge som helst på att han ska växa i dem Glad
  • Mamma till Simon
    stjärna4 skrev 2010-10-25 14:54:25 följande:
    Malin Kaunitz heter miniM3 här på fl!Har försökt få tag på henne så många gånger nu,men inget svar någonstans :(
    Tror faktiskt inte något har hänt henne för hon är ju här inne dagligen och även på fb!Väldigt konstigt bara att hon gör så här eftersom så många vet vem hon är både här och på fb.
    ja hon var inloggad här imorse, konstigt är det ändåObestämd
  • Mamma till Simon
    Yosa skrev 2010-10-25 19:14:28 följande:
    Synd att det inte finns någon funktion om att spärra "sig själv" från vissa säljare. Man kan ju inte gärna ha en papperslista brevid sig på de man inte ska lägga bud på.
    ja visst är det synd, jag har mailat tradera och frågat efter den funktionen, men vore ju bra om fler gjorde det så kanske den införs
  • Mamma till Simon
    Tonarslisa skrev 2010-10-25 19:53:40 följande:
    Ja, du hade en säljare som skulle skicka din overall(?) med DHL, men hon hade inte bokat frakt.
    Sedan fick du ett mejl där hon hade bifogat fraktsedelnummer...

hon hade lämnat in paketet hos fd statoil i Kinna
    jaja Glad hon hade skickat det med bussgods istället och det kom fram idag, fast fraktsedelnummret funkade inte när jag sökte på det.
    Jag mailade och skrev lite tips på att man kanske inte ska ändra fraktsätt utan att kolla med köparen för alla har ju faktiskt inte bussgods på gångavstånd.
    Hur som helst så erbjöd hon att betala för bussresan till bussgods samt det hon hade tagit för mycket i frakt(bussgods var billigare).
    Skrev då att jag var nöjd ändå men ville bara att hon ska tänka på detta inför sina nästa auktioner.
    Fick då till svar att hon verkligen ville kompensera mej så jag ska få 200kr tillbaka, där kan man snacka förstående och tillmötesgående säljare Glad
  • Mamma till Simon
    charmmiss skrev 2010-10-25 21:45:03 följande:
    någon som har tips på hur man rengör mocka skor, har ett par cerisa ecco skor i goretex, skulle vilja fräscha upp dem lite
    ska man inte hålla dem i ångan ovanför kokande vatten och sedan borsta dem
Svar på tråden Traderatråden nr 16