Inlägg från: AnnaFreja |Visa alla inlägg
  • AnnaFreja

Traderatråden nr 16

Stormis skrev 2010-06-17 21:19:29 följande:
    Jag stör mig!
    Har hittat vad som absolut ser ut som en vän (jenny) som hjälper till att trissa buden här. Återkommer på de allra flesta auktionerna. Har anmält, men fler bör väl för att de ska få upp ögonen:
    www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=...
    Ganska uppenbart! Tråkigt att sånt förekommer tycker jag. Om folk är rädda att inte få vad de vill ha borde de ju ha ett högre utrop kan man tycka.
  • AnnaFreja

Nu har jag lagt ut lite mer auktioner. Ser om jag orkar något mer innan sommaren. Har köpt så grymt mycket den senaste tiden, så jag känner att jag måste tömma lite för samvetets skull. :)

• AnnaFreja
    melizza skrev 2010-06-18 15:54:55 följande:
    är det lönt att lägga ut lite molo och kik kid nu? det är sommarkläder men jag vet inte hur bra det går på tradera nu och dem flesta börjar väl ta semester nu så det kanske inte är lönt att lägga ut det eller?? lägger ni ut nu??
    Jag har lagt ut lite. Tänkte lägga ut lite till i helgen. Vilken storlek är det på dina kläder? ;)
  • AnnaFreja
    Smultronhjärta skrev 2010-06-19 23:00:19 följande:
    Såg ditt inbox men såg då också att du redan hade fått svar här i tråden

Jag är nu klar med min prolist inför imorgon- 50 auktioner var det länge sen jag la utDrömmer
    Då tycker du att det går hyfsat på T nu då?

Jag la ut 6 auktioner för nån dag sen, men inte ett enda bud ännu. Hehe. Jaja.
  • AnnaFreja
    Smultronhjärta skrev 2010-06-20 09:23:02 följande:
    Nej nej..Jag tycker att Tradera går superdåligt men eftersom jag kan lägga ut utan att riskera osåltavgift så blir det höga utrop och inställningen "går det så går det"
    men det vill ju jag med. Har massor som ligger och skräpar här. Min man blir galen på alla kläder. :) Måste man ha någon kod eller nåt? Ser inget på hemsidan.
  • AnnaFreja
    Smultronhjärta skrev 2010-06-20 09:34:54 följande:
    Du måste anmäla dig innan du lägger ut..det finns en länk här på sidan 710
    Åh tack! Ska se till att jag får lite tid att fota idag då.
  • AnnaFreja
    Smultronhjärta skrev 2010-06-20 14:05:20 följande:
    Det är "Kinasäljaren" som ibland kränger Katvig-jag har handlat flera ggr av henne..
    Senast idag
    www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=11461...

Jag har hört att det är kopior som säljs men isf har jag lyckats få bra sådana från säljaren
    hoppas jag har samma tur då :). Köpte en body och en bodysuit i 68
  • AnnaFreja
    Smultronhjärta skrev 2010-06-20 20:58:46 följande:
    *varning för svordom*

Satans jävla skitTradera!! 10 stycken fick jag ut, 11 är validerade av 40!..Vad händer nu? Ska man snällt vänta in eller börja om?
    Undrar samma sak. Suck!
  • AnnaFreja

3 köp nu fick jag nu. Jätteglad. Lyckades ladda upp mina. 2 gånger till och med så jag försöker att radera dubletter nu.

Svar på tråden Traderatråden nr 16