Inlägg från: AnnaFreja |Visa alla inlägg
  • AnnaFreja

Traderatråden nr 16

Mamma till Simon skrev 2010-09-26 21:09:01 följande:
    jag har svarat dej på fb Glad
    Jaså hehe, det är du. Verkar ha någon inställning som gör att jag inte märker när någon svarar.

De kläder som dottern hade i somras blir för små nu på resan, då hon börjar dra 74 nu. Ska inte vara några lyx-kläder, då de bara ska användas i en varm vecka :) Stöter ni på nåt på Tradera får ni gärna hojta till.
  • AnnaFreja
    HonSomVet skrev 2010-09-26 21:39:48 följande:
    Jag har en del sommarkläder i storlek 74 som jag skulle sålt i våras, men lat som jag var så blev de aldrig av. Dock väldigt tjejiga de flesta av dem.
    du kan väl inboxa mig :)
  • AnnaFreja
    maadicken skrev 2010-09-28 22:05:39 följande:
    hade en köpare som betalade sent på söndag kväll. mitt på dagen på måndag mailade han och frågade om pengarna kommit fram, om jag skickat och att jag skulle lämna omdöme. svarade seeent i går kväll att pengarna var framme och att paketet skulle skickas på tisdag. i morse hade jag fått ytterligare ett mail om att jag skulle lämna omdöme...
    svarade nu ikväll att omdöme lämnar jag när köparen har lämnat sitt omdöme och på så vis har bekräftat att paketet kommit fram och den ser affären som avslutad.

ska bli spännande att se när svaret på det kommer och vad det blir   varför så stressad tro? en köpare med närmare 100 positiva omdömen
    jag råkade ut för nåt liknande för ett tag sen. Bara det att människan ringde och hetsade. hehe
  • AnnaFreja

Nu har jag lagt ut en massa auktioner för en krona. har knappt gjort det förr, men jag känner nu att jag måste bli av med grejerna. Kan inte ha kartong efter kartong med kläder här hemma.

Sen har jag oändligt mycket i växalådorna. Giller egentligen inte det, men tycker det känns dumt att sälja saker som hon kanske kommer att få nytta av i framtiden. :)

• AnnaFreja
    Miew skrev 2010-10-24 21:28:34 följande:
    Japp, hon verkar bara skita i allt. Och hade hon bara gett mig en anledning eller pengarna tillbaka så hade jag gett positivt. Men men, nu funderar jag och några fler som inte fått sina varor på att polisanmäla henne.
    Det tycker jag absolut att du ska göra. Hon ska inte komma undan så lättvindigt! Det handlar ju ändå om en hel del pengar. Kanske lite påtryckningar kan ge resultat.
  • AnnaFreja
    h80 skrev 2010-10-24 21:32:08 följande:
    Tycker att det är konstigt att hon inte hör av sig iallafall, hon vet ju om det
    Jo, det är jättekonstigt att bara strunta i allt sådär. Hon måste ju förstå att det är olagligt!

Såg i en artikel i vår lokala tidning att en persom dömts (till ngt brott... kommer inte ihåg vilket) för att man gjort på just det viset. Så visst kan det leda till åtal.
  • AnnaFreja

Smultronhjärta: jag har mailat en fråga om en auktion. Bara så att du vet :)

Svar på tråden Traderatråden nr 16