Inlägg från: AnnaFreja |Visa alla inlägg
  • AnnaFreja

Traderatråden nr 16

Usch, jag förstår inte vad jag gör för fel med prolistern. Jag valde att ha 3 minuter mellan auktionerna när jag skulle lägga upp dem, med nu när jag går in på min sida så avslutas alla samma tid. Suck! Är det någon som har haft samma problem?

• AnnaFreja
    MejaKiZnic skrev 2010-03-22 20:25:41 följande:
    Du kanske satte 3 sek?
    Stormis skrev 2010-03-22 20:41:32 följande:
    Tänkte detsamma. Om du villa ha 3 minuter ska du ju fylla i 180. Inte 3...
    Men fy vad klantigt av mig. Skyller på amningsdimma
  • AnnaFreja

Tjoho, jag fick en köp nu. Så nu är det bara 18 auktioner som avslutas på exakt samma tid på måndag.

Eller inte exakt samma tid utan med 3 sekunders mellanrum

• AnnaFreja

Jag ser att det är många som upplever att de har fått dåligt med bud nu. Jag tycker också att mina auktioner som går ut på måndag och tisdag borde ha fått fler bud. Jag har typ 20 auktioner ute och det är fortfarande flera stycken som inte fått något bud på sig. Jag undrar ju om jag har satt för höga utropspriser!

Annars verkar det ju som att buden bara kommer på slutet av auktionerna. Typ under den sista dagen numera. Så upplever jag i alla fall  de auktioner som jag har i minneslistan.

• AnnaFreja

Mina auktioner går ut om en timme. Vissa går riktigt dåligt, men jag får väl hoppas på några ninjor.

Hur tycker ni att det funkar att lägga ut vuxenkläder? Är det värt besväret?

• AnnaFreja
    Viktorsmamma skrev 2010-03-29 19:21:12 följande:
    möjligen märkes kläder eller dyrare saker iaf, men annars tror jag inte det:Sjag har själv köpt lite där, de jag köpte ( 5 tröjor) gav jag 35kr (innan frakt) bla. ginatricot/HM/Lindextro bara man tjänar på det med ex. fred perry/Gant/ osvosv
    Jag har inga märkeskläder, men en del oanvänt från de vanliga kedjorna. Får se om jag ids fota och lägga ut.
  • AnnaFreja
    TinaZ skrev 2010-03-30 18:42:02 följande:
    har lagt ut lite böcker idag, får se hur det går......
    Jag lyckades sälja hundböcker för ganska mycket för något år sedan. Så jag tror att det finns en marknad om man har rätt böcker.
  • AnnaFreja
    h80 skrev 2010-04-04 12:59:07 följande:
    Ett tips till :) Lägg in en länk i din presentaion så att vi i tråden lättare hittar dina aukioner
    Hur gör man en sån länk. Jag försökte, men det gick inget vidare.
  • AnnaFreja
    mariahammarberg skrev 2010-04-04 13:20:54 följande:
    gå till traderasidan säljvärktyg. Kommer längst upp blå markerad
    Ah vad bra. Nu har jag en länk på min sida också, inga auktioner ute dock!
Svar på tråden Traderatråden nr 16