• h80

Traderatråden nr 16

Jag har också fått inbjudan alltså :)

• h80

det verkar som om allt man söker på är för brett just nu....

• h80
    mini2007 skrev 2010-11-19 22:17:24 följande:
    Ähum kanske får ta på mig den, jag skrev och tipsade henne eftersom hon inte fått nåt bud.. Men antar att det kanske var fler som gjorde det eller så läser hon här... Personligen skulle jag bli glad om nån gjorde samma för mig om jag slarvat i rubriken, hoppas inte nån blev sur nu, om nu nån tänkte ninja denOskyldig
    jag tipsade också......det var ju en stackars nybörjare
  • h80
    Mamma till Simon skrev 2010-11-20 20:17:02 följande:
    jag har med avslut imorgon, men inga bud alls Rynkar på näsan 
    jag har inte avslut förrän på tidags.....skulle ha imorgon, men räknade lite fel Obestämd, tycker inte heller att det går bra
  • h80
    Buttelina skrev 2010-11-21 17:22:07 följande:
    molo, småfolk mm i strl 116/122
    det har ju jag Glad
  • h80
    jessican skrev 2010-11-27 20:27:50 följande:
    Hur går det för er på Tradera? Mina står helt still just nu... så trist! Men har avslut i morgon så då får vi hoppas att det rasslar till lite Skrattande
    tycker inte att det går speciellt bra, massor utan bud
  • h80
    Prodin skrev 2010-11-28 17:02:16 följande:
    Hello!

Jag behöver hjälp. Jag fick ett mejl från en köpare av en auktion, via en annan auktion (alltså sån hejsan jag kontaktar dig angående, blablabla) att hon inte fått något vinnarmejl från mig eller tradera. Jag använder det automatiska vinnarmejlet.
    Och när jag skulle svara till henne då så funkar inte hennes mejl. Inte konstigt att hon inte fått nåt m.a.o. Så nu undrar jag hur jag ska få tag på henne? Mejlen funkar alltså inte. Måste jag lämna omdöme och skriva där att hon ska ta kontakt?

Hon har själv inga auktioner ute, så jag kan inte göra som hon, alltså kontakta via en auktion.
    kan du inte ringa?
  • h80
    Snoppan skrev 2010-12-02 00:01:48 följande:

Om man polisanmäler en säljare.. Leder det någonvart eller läggs det längst ner i högen på prioriterade ärenden? :)

händer ingenting tyvärr
  • h80

suck vad trött jag blir på vissa köpare. Hade en som vann 2 av mina auktioner den 15 november. Jag mailade direkt om samfrakt, fick svar där hon sa att hon ville bjuda på flera av mina auktioner o undrade om det gick bra att vänta med betalning. Jag svarade att det gick bra. Alla mina auktioner gick ut, hon bjöd inte på nån o jag fick inte betalt, mailade igen o påminde henne om betalning den 24 nov, fick då till svar att hon hade inga pengar men att hon skulle betala den 25. Mailade den 29 eftersom jag inte hade fått några pengar, fick då till svar att hon "undrade varför jag inte kunde skicka det tillsammans?" Mailade uppgifterna om samfrakt IGEN. FIck svar från henne nu imorse att hon hade inte mina kontouppgifter.........

• h80
    Rynkar på näsan ååhh, igår fick jag hem min overall som skulle vara i fint skick, men reflexerna är helt bortslitna. Mailade säljaren som svarade att de tyckte att den var i fint skick.....
Svar på tråden Traderatråden nr 16