• h80

Traderatråden nr 16

ibland förstår jag inte hur folk tänker, en av mina auktioner är uppe i mer än vad de kostar att köpa nya.........o de säljs i affärer nu....

• h80

bläää, har en auktion som går riktigt dåligt ikväll Rynkar på näsan

• h80

nån som vet vad det kostar att sälja barnkläder på blocket? Funderar på att lägga ut en annons med 10 plagg (ej paket) istället för 10 auktioner på tradera. Det borde väl bli billigare?

• h80
    LitenBlomma skrev 2010-11-06 19:50:59 följande:
    Jag la upp några nu ikväll och då fotade jag med tänd lampa och blixt. Visst, bilderna blir kanske inte superbra men man får göra det när det finns tid. Har strykt en massa plagg som ska upp imorgon!
    Jag hade också bråttom att få ut mitt, så jag tog också med lampa o blixt.
  • h80

nu fick jag ett konstig fråga ang en av mina auktioner, en som skrev så här:
    "skulle jag kunna få tröjan för 200 med frakt på det?"

det gäller en auktion med utgångsbud 100kr o köp nu 195kr

• h80
    Stormis skrev 2010-11-09 21:53:16 följande:
    Efter fyra omstarter funkade ÄNTLIGEN pro'n Skål. Mycket danskt . Puh!
    inboxade dig
  • h80

vad tror ni, lägga ut nya saker (sånt med lapp kvar) nu ellrt vänta närmare jul? tänkte om folk köper julklappar

• h80
    MejaKiZnic skrev 2010-11-10 14:23:51 följande:
    Hej hej tänkte slänga ut både barnkläder, prylar och tjejkläder hur går det nu vid juletiden?

vågar man
    jag vet inte, provar med några iallafall
  • h80
    Lilla Ego 07 skrev 2010-11-16 17:32:12 följande:
    Vilka har fått inbjudan till VIP tävlingen som pågår från och med idag Glad Det jobbiga var ju den genomsnittliga summan då som de påstår att jag har sålt för varje månad sedan i januari.... det vill jag inte kännas vid...Drömmer
    känner igen mig.........alla de pengarna har ju dessutom gått till nya barnkläder...Tungan ute
Svar på tråden Traderatråden nr 16