• h80

Traderatråden nr 16

Lalalong skrev 2010-09-26 16:32:58 följande:
    I ett sista desperat försök att bli av med dom sista 10 plaggen på T så har jag tagit bort köp nu, men sänkt utropspriset lite. Hoppas det ska locka fram Ninjorna så här sista timmen

För er som bor i Skåne vill jag tipsa om den här gruppen på Facebook
    www.facebook.com/#!/group.php?gid=105540106175786

Vi är några tjejer som kommer dra igång barnloppisar i Sjöbo (eller i närheten). Vissa saker går ju jättebra på T, men vi är less på att samla dom där 10-50 kronors plaggen hemma som bara inte känns lönt att lägga ut på Tradera ens.
    Vet att det är OT, hoppas det inte stör för mycket!!!
    låter jättebra med loppis, men jag får inte länken att funka
  • h80

blä vad dåligt det går just nu, det mesta blir osålt Rynkar på näsan

• h80
    AnnaFreja skrev 2010-09-26 21:00:52 följande:
    Jag måste säga att de auktioner som jag hade 1 krona på har gått jättebra. Jag tror jag ska våga mer sånt för jag tror att det lönar sig.
    ja, ska nog testa det nästa gång
  • h80
    Pepper79 skrev 2010-10-06 21:06:36 följande:
    Hjääälp!!! Varför kan jag aldrig klicka i "Megabild" i ProListern? vad gör jag för fel?
    inboxat dig
  • h80

ååhh, har tre köpare som inte har betalt o som jag inte får tag på. Rynkar på näsan MÅste man lägga ut det igen för att få avgiften krediterad?

• h80
    Lingonflickan skrev 2010-10-13 12:58:49 följande:
    Jag tror det räcker med negativt omdöme numera men kolla med tradera för säkerhets skull
    det fanns en ruta när man lämnade neg där man kunde fylla i att man ville starta om dom, så jag gjorde det (då skulle avgiften tas bort också)
  • h80
    Smultronhjärta skrev 2010-10-20 19:37:48 följande:
    Sitter och grejar med min prolist..visst funkar det att lägga Lindex velourisarna äppelgröna,bruna,röda och grå i ett paket?
    ja det tycker jag
  • h80

jag tänkte starta prolistern snart, men jag har inte hunnit lägga in alla auktioner som jag ska ha ut ikväll. Kan jag ladda upp prolistern o lägga ut auktioner "manuellt" samtidigt?

Svar på tråden Traderatråden nr 16