• h80

Traderatråden nr 16

Kristyr skrev 2010-10-24 19:49:46 följande:
    men lägg ut i morgon då med? ung samma tid som du lägger ut idag..
    är det inte bättre att lägga ut på sö?
  • h80
    Kristyr skrev 2010-10-24 19:54:40 följande:
    näe det vet jag inte... om det är bättre att lägga ut en viss dag.. Det är väl avslutsdagen men ska välja med omsorg?
    så är det kanske.........fast jag kollar alltid senast inlagda när jag kollar Glad,
  • h80
    AnnaFreja skrev 2010-10-24 21:30:02 följande:
    Det tycker jag absolut att du ska göra. Hon ska inte komma undan så lättvindigt! Det handlar ju ändå om en hel del pengar. Kanske lite påtryckningar kan ge resultat.
    Tycker att det är konstigt att hon inte hör av sig iallafall, hon vet ju om det
  • h80
    Zvartaliljan skrev 2010-10-24 21:35:50 följande:
    hon svarar inte på facebook heller fast jag sett henne online MÅNGA gånger o hon har uppdaterat statusen flera gånger. Hon skulle köpa en sak av mig men betalade aldrig o nu går hon inte att få tag i...vet inte vad som hänt, hon har alltid varit trevlig innan och en bra köpare/säljare men nu verkar hon ha vänt och skiter fullständigt i allt.
    vad var det hon skulle köpa av dig? funderar på om det var något som jag funderade lite på............på fb eller hur?
  • h80
    Miew skrev 2010-10-24 21:40:04 följande:
    Får du tag i henne så kan du säga att hon har 2 veckorpå sig, sen kommer jag polisanmäla henne.
    hon läser ju säkert i denna tråden, hon brukar väl skriva här ibland om jag inte minns fel
  • h80
    Zvartaliljan skrev 2010-10-24 21:42:15 följande:
    ett par svarta lurvstövlar

ser nu att hon plockat bort sitt fb-konto...
    har hon? jag kollade precis hennes logg (för 5 min sen)
  • h80
    Zvartaliljan skrev 2010-10-24 21:48:33 följande:
    ja då är jag väl borttagen så jag inte kan se henne då...kan väl vara efter alla mina meddelanden
    jag kan inte heller se henne nu.........så du är inte ensam :)...........kunde för 10 min sen
  • h80
    Mamma till Simon skrev 2010-10-25 14:29:40 följande:
    Fast heter inte hon MiniM3 här på fl!?
    jo det gör hon väl
  • h80
    Labolinas skrev 2010-10-25 18:17:07 följande:
    Fick ett mail idag av en köpare som inte vill betala det det kostar i porto via posten, 36 kr utan bara 24 & slänga på lådan. Jag svarade att hon får betala 36 eftersom det är det posten tar för skrymmande brev och skulle det bli billigare porto överför jag tillbaks 12 spänn till henne. Men hur orkar man, det borde vara tydligt att jag redan kollat vad portot kostar eftersom jag anger flera olika pris och fraktalternativ. Riskerar man att åka på dåligt omdöme nu då? *suck*
    sätt på 24 annars o strunta i att skriva avsändare, då blir det ju hon som får stå för den eventuella avgiften. Vad hade du skrivit i auktionen för avgift?
Svar på tråden Traderatråden nr 16