Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

Kristyr skrev 2010-07-27 14:47:12 följande:
    åhh nått som jag kan gilla?? Drömmer
    Säkert! Nästan enbart danskt
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Pumanprinsen skrev 2010-07-27 18:46:00 följande:
    Rensar ur i garderoben... Titta gärna, kommer komma saker hela tiden
    Börjar först med linne. Sen kommer kjolar, shorts, toppar mm

www.tradera.com/auktioner/pussgurkan79
    Tipsar om att du kanske får fler träffar om du skriver Shabby chic
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Pumanprinsen skrev 2010-07-27 20:34:44 följande:
    Smultronhjärta, jag skrev det på några... Kommer man undan om man skriver det på alla?
    Ja det vet jag inte Jag tänkte mest på stavningen. Jag gjorde nu en sökning för skojs skull chabby gav 127 träffar medan shabby gav 4635 stycken
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-29 14:45:00 följande:
    Hej.

Köpte ett par helt underbara leggings på T för ett par veckor sedan. Är supernöjd och hon kommer få ett jättefint omdöme.

En fråga bara. Jag betalade 18kr i frakt och hon hade satt på 3 frimärken så det var ju korrekt. Nu finns det ju inte nån portogräns på 18 dockGlad
    Ska jag mejla henne och upplysa henne om detta eller verkar det bara som om jag agerar polis el nåt?
    Mig spelar det ju inte nån roll men så onödigt för henn och hennes framtida kunder att betala för mycket till posten.
    Absolut! Det finns skrämmande många som tror att det finns en portogräns på 18kr
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Idag plockade jag fram de ytterkläder som jag ska lägga ut, men efter att ha sett mängden så "dog" jag en smula..
    Får samla kraft för att fota imorgon eller nått

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2010-07-29 20:22:56 följande:
    visst är det jobbigt, men tänk vad mycket nytt du kan fylla på med sedan Skrattande

Ska nog till gekås nästa vecka...du har inga insider tips på vad jag ska fynda Flört 
    Näe- jag håller mig undan nu när det är galet mycket folk där,bor för nära för att åka dit när det är ett dårhus...Förra veckan fanns det fina lurvjackor iofs!

Idag sa de på lokala nyheterna att Gekås har haft rekord i antal besökare på en dag-runt 27 000Förvånad
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Jag har idag även rensat ut en massa Fisher Price leksaker..Tror ni att jag "vågar" lägga ut dem på Tradera med 1 kr i utrop? Eller borde jag safea?

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Viktorsmamma skrev 2010-07-29 21:02:17 följande:
    ja alltså Abeko är väl hyssat kännt :S det säljer  ju bla. Åhléns med regnställ och overaller.
    Samtidigt så säljer även Kosta outlet och Gekås Abeko-skriv att du har köpt den på Åhlèns
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Krabbolina skrev 2010-08-03 09:23:25 följande:
    den lär nog gå upp i pris. Jag vann en auktion på en svart skaljacka med turkos dragkedja (vet inte vilken säsong den kom). Himla fin iaf och såg oanvänd ut även när jag fick hem den.
    Fick ge 340 plus frakt för den.
    Ojdå- har en ny sådan som ska ut..bäst att safea på den då
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Traderatråden nr 16