Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

Peak skrev 2010-06-23 17:12:18 följande:
    ja hur gör man ett tillägg? Har sett det i andra annonser men fattar inte hur jag gör?
    Aktiva/fler alternativ/gör ett tillägg
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    MariaJuj skrev 2010-06-23 18:38:17 följande:
    Har en som inte betalt, men kommer säkert, hoppas jag Skrattande
    Det kommer säkerligen imorgon! Jag räknar kallt med att flera saknade betalningar kommer att trilla in imorgonDrömmer
  • Smultronhjärta

Avslut om en timme! Dock har jag idag fått flera köp-nu så jag har iaf något att vara glad åt trots att de som går ut går sisådär

• Smultronhjärta
    MariaJuj skrev 2010-06-23 19:28:18 följande:
    sugen på de blommiga Molo skorna  Skrattande Men galet då mina barn inte direkt håller sig borta från vatten o gegga Drömmer
    Jag är sugen på extremt mycket Molo just idag med tanke på att höstkollektionens första släpp nu har landat i SverigeTungan ute
    Köpte dessa till sonen
    www.busochrackartyg.com/product1606/category154/subcategory0/Molo---Bedcover---Rainbow

Och för att återgå till Tradera så saknar jag köp-nu på en av dina auktioner- den får nu ligga i min minneslista och hoppas att jag kommer ihåg den
  • Smultronhjärta
    Olivers Mamma skrev 2010-06-23 19:32:28 följande:
    lääääääääääääääckra och precis vad du behövde va?
    Haha- du tänker på mitt Ida t race kanskeDrömmer Jag behöver alltid lakan så enkelt är det
  • Smultronhjärta
    Olivers Mamma skrev 2010-06-23 19:41:30 följande:
    Ida T, småfolk nu Molo.

Men det e härligt för jag är oxå ett lakan freak.
    Du får rapportera sen hur mjuka o goa de är
    Just ja..Småfolk har jag också ett gäng av! De måste jag leta reda på
  • Smultronhjärta
    StaffenAssar skrev 2010-06-23 20:56:11 följande:
    Åh vad fina! 
    Ja galet dyra men såååå finaHjärta

Nu är kvällens avslut avklarade så då har jag "bara" 49 auktioner ute
  • Smultronhjärta
    x karin76 skrev 2010-06-23 23:07:55 följande:
    En liknande kommer till vår kille i ett paket i början av juli...

Fast vi kommer köra på en billig Biltemas. Kusinen fick en sån vid samma tid och samma ålder förra året, det tog 3 månader precis - sen kunde han cykla på en vanlig cykeln och balanscykeln behövdes inte längre. Så det känns dumt att lägga en massa pengar ifall den knappt blir använd mer än juli-sep.
    Jo jag övervägde både Gekås och Biltemas men efter att ha sett denna live,kombinerat med att Pukyn är rejäl där de andras är plastiga gjorde mitt val enkelt. Dessutom kändes det inte såå farligt med tanke på att den är ännu dyrare i cykelaffären och att lillasyster får ta över den nästa sommar
  • Smultronhjärta
    stockrosen skrev 2010-06-24 08:46:25 följande:
    uppfinnit? Vad är det?
    Uppfinningar menade jag förstås.

Smultronhjärta:
    Vi köpte vår på Biltema och den ÄR plastig men helt okej ändå - den håller ännu i alla fall trots ganska oöm behandling.
    Men din är väldigt mkt snyggare
    Japp det tycker jag också-jag gillar snygga saker

Dock kan jag tipsa alla som kan tänka sig en plastig springcykel att köpa den på Gekås istället för Biltema..De ser i princip likadana ut men på Gekås kostar den 299:-
  • Smultronhjärta
    aLttjolajban skrev 2010-06-24 09:12:40 följande:
    Tradera säger att inom två veckor ska en avslutad auktion vara klar.Inänta någon dag till på din vunna vara. Du kan dra ner stapeln på säljarens omdömmen efter hur långt/snabbt du fick vänta efter avslutad auktion.

Fy vad trött jag blir. Har många köpare som inte har lämnat omdömmen.Är det så svårt för folk att lämna omdömmen?Ikväll ska jag påminna minst 30 st att lämna omdömmen.

Hur gör ni som köpare,lämnar ni alltid omdömme?

Sen är det irriterande att säljare inte svarar på mail. Många gånger mailar man säljaren lite frågor man har om en viss auktion. Inga svar får man,inget vidare seriöst anser jag
    Jag lämnar i regel alltid omdöme som köpare- dock brukar det ta ett tag eftersom jag lämnar många på en gång. Ibland lämnar jag inte alls men då brukar jag vara missnöjd eller så tycker jag att säljaren har dålig attityd. Iofs så väntar jag mig inte heller något från säljaren förrän jag själv har lämnat...
Svar på tråden Traderatråden nr 16