Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

Åhh fina prästkragarna..Jag sprang precis på den på rea men jag får inte handla mer Köpte den lila med stjärnor på istället

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    MariaJuj skrev 2010-06-18 21:09:59 följande:
    Aaa fast skulle helst vilja ha klänning med prästkragar Obestämd
    Storlek?
    Mamma till Simon skrev 2010-06-18 21:12:21 följande:
    Kan tänka mej att smultron redan har den fast i en mindre storlek...eller har jag fel???
    Stämmer bra! Iofs så har vi även stjärnorna i mindre storlek men de är sådana favvosar så att de behövde jag beställa i större storlek också
  • Smultronhjärta
    MariaJuj skrev 2010-06-18 21:45:56 följande:
    Aa minda drar inte mindre än 110 (inte ens min 3 1/2 åriga tjej! Vet inte hur det kommer sig för så stor är hon inte Förvånad
    Oj min kille 3 år och 4 månader har nästan lämnat 92 nu
    MariaJuj skrev 2010-06-18 21:46:57 följande:
    110 eller 116 eller 122  Skrattande
    Då får du ju jaga en juniorklänning fast det beror iofs på hur lång tjejen är för dessa är stora i storlek.
  • Smultronhjärta
    Mawe123 skrev 2010-06-18 21:54:57 följande:
    Fick fin post idag Hjärta
    Vilken kanonsäljare
  • Smultronhjärta

Dags att lista en prolist på 50 objekt då
    Höga utrop i denna torka som råder dock

• Smultronhjärta
    x karin76 skrev 2010-06-19 10:09:44 följande:
    Suck.. Ska ta och lägga ut jag med, men det känns som om man får vara glad om NÅT blir sålt överhuvudtaget..

Ska du lägga ut på en vecka?

Hur var det med den där ninjningen förresten, såg aldrig om du svarade på det?
    Jo man får helt klart vara nöjd om något säljer men i detta fallet gör det inte så mycket..

Jag fegninjade..och vad händer när man gör det? Jo man förlorar, så jag blev utan så jakten fortsätterDrömmer
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-06-19 11:05:15 följande:
    sjysst, blir att lägga ut allt jag inet hunnit innan, blir alla Alexanders POP plagg från förra sommaren... fotar idag o lägger ut auktionerna imorgon..undrans om jag ska ta höga utrop bara, POP brukar ju gå bra ändå, men det är ju iofs sommarlugnt på T.. tål att funderas på!
    Jag tänker inte lägga ett enda lågt utrop oavsett märke just därför att Tradera går skit mest hela tiden nu

Fick iofs precis säljande bud på min Pappelina så jag är rätt glad just nu

*tillbaka till strykjärnet och kameran*
  • Smultronhjärta
    Väntarochlängtar skrev 2010-06-19 13:55:59 följande:
    Vad ska jag skriva som kommentar på hennes negativa omdöme?
    t ex upptäcktes först vid användning! och sen någon om att säljaren var ej hjälpsam,otrevlig,ej samarbetsvillig..NÅGOT som talar om för andra att det var dåligt gjort av henne.

btw- jävlar i min låda vad många omdömen du har
  • Smultronhjärta
    Väntarochlängtar skrev 2010-06-19 14:10:38 följande:
    På 80 tecken.. Hur ska jag formulera det?
    Lätt!

Exempelvis:

Sågs  först vid användning! Säljaren ej samarbetsvillig -då har du ändå 25 tecken kvar till fler negativa adjektiv.

Viktigast tycker jag är att man håller det på en vuxen nivå inför potentiella köpare som ska läsa det

• Smultronhjärta
    Väntarochlängtar skrev 2010-06-19 14:24:45 följande:
    Skulle också vilja få med att man inte ska lägga omdöme FÖRE henne eftersom man riskerar att få en "kniv i ryggen".
    79 tecken
    Sågs  först vid provning! Ej samarbetsvillig-råder andra invänta omdöme vid köp
Svar på tråden Traderatråden nr 16