gah *orkar inte med tradera ibland*
frågan är om man inte likaväl ska avsluta den o starta om den igen, att lä'gga till en bild är ju lättare sagt än gjort
Ja med tanke på att du precis lagt ut den så kostar det ju inget att avsluta om göra om för att göra rätt
Om man gillar spindelmannen är söker mammakläder ;)
Är det dina auktioner så är ett tips från mig att skriva ut storlek i rubriken samt märke såsom H&M..Kommer ihåg att jag själv sökte på HM när jag var gravid
Jag stör mig!
Har hittat vad som absolut ser ut som en vän (jenny) som hjälper till att trissa buden här. Återkommer på de allra flesta auktionerna. Har anmält, men fler bör väl för att de ska få upp ögonen: www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=...
Håller med! Jag tror att jag ska maila och fråga säljaren samt hinta om att jag med flera har anmält
Man går in på aktuell auktion och klickar på "anmäl annonsen", står nedanför "lägg i minnes". Välj lämpligaste rubriken och beskriv sen. Ange gärna alias och det auktionsnummer den gamla annonsen har så hjälper man dem på traven och då blir det lättare.
Har du fått svar ang kepsarna? Så att jag vet om jag ska lägga en egen order eller ej..