Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

....och där fick jag 4 köp-nu

Gud vad roligt!

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-06-10 20:11:52 följande:
    Wihoo, nu kom ett Köp-Nu iaf Hjärta
    Wiie- jag blev lika glad för ett säljande bud
  • Smultronhjärta

Vad jag känner mig duktig! Sitter här och fyller en ny prolist,det är inte alltid dåligt med regn

• Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2010-06-11 09:25:30 följande:
    har du fått lite pengar från mig nu Drömmer
    fanns tydligen från vår10 också, tar gärna lite turkos/vitt, grön/grönt o gul/rosa
    Ska kolla det..

Men det där med vårens vete katten om jag tror på...det har ju varit vipvip och idag är det vanlig vip så det lär nog försvinna men finns det så ska jag hugga vad jag kan
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2010-06-11 09:25:30 följande:
    har du fått lite pengar från mig nu Drömmer
    fanns tydligen från vår10 också, tar gärna lite turkos/vitt, grön/grönt o gul/rosa
    Japp- pengarna är på kontot så att du vet
  • Smultronhjärta
    charmmiss skrev 2010-06-11 09:36:08 följande:
    Själv har jag lite paus från tradera, går för segt just nu. kör lite på blocket istället, la upp en annons med leksaker i förrigår, så många som har hört av sig. Lovade bort den till första kunden som hörde av sig, de ska komma idag och kör en timmes bilväg från göteborg, hoppas bara de dyker upp, nästa gång kör jag först till kvarn
    Jo jag vet så jag kör knappast 1kr men jag ska slänga ut denna som jag fixar med nu också sen tar jag sommarlov!

Blocket är så jädrans roligt,jag sålde och köpte mycket när vi bodde i Gbg men i Halland är Blocket ett skämt Ska nog stå på några loppisar i sommar dock har jag tänkt
  • Smultronhjärta
    Linastrumpan skrev 2010-06-14 20:49:26 följande:
    Dessa har ju cirkulerat i månader....att de inte ger uppFörvånad
    ..de behöver väl betala en summa först innan de inser att de borde antingen kasta,elda upp eller använda de när de putsar fönster Drömmer
  • Smultronhjärta
    Viktorsmamma skrev 2010-06-15 12:10:27 följande:
    snacka om överlycklig, kom till postlådan och där ligger hela FEM!! paket!

tyvärr var en av tröjorna fläckiga som kom dock svaga fläckar bara men ändå. får funka som framtida dagiströja!

fick även hem Mololinnet med underbara fågelprintet. åh förälskad! sambon kommer gå i taket då det är rosarandigt på ryggen, men de är ju super fint och sonen kommer passa jätte bra i det till sina nya beigea Chinos från Nova Star!
    ...eller så lägger du fläckiga tröjan i vatten med en vit maskindisktablett så lär de nog försvinna
  • Smultronhjärta
    Viktorsmamma skrev 2010-06-15 13:38:06 följande:
    :O jo om man hade diskmaskin och några tabletter så skulle jag nog testa det
    Jag har ingen diskmaskin heller men tabletter för fläckars skull
    thelwin skrev 2010-06-15 14:03:04 följande:
    gäller det även färgade kläder, hur länge ska de ligga?? Brukar de bli blekta i färgen
    Jag brukar låta det ligga och dra i några timmar,färgade som ljusa plagg. Än har inget blekts iaf
Svar på tråden Traderatråden nr 16