Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

Ellie: Guuuuuud vad roligt med den förlorade kassen

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    ominte skrev 2010-05-30 21:56:03 följande:
    Om jag lägger upp flera annonser, hur vet tradera vilken jag vill välja som gratis?
    Det brukar vara den första som man laddar upp efter att ha anmält sig
    AochJsMamma skrev 2010-05-30 21:58:25 följande:
    Vet du hur glaaaaaaad jag är?????  Ni är BÄST!!!!!
    Det var inte jag..utan C som ordnade allt
  • Smultronhjärta

Ny vecka och jag har äntligen landat efter mina tre rundor till Danmark{#lang_emotions_dreamer}

Nu undrar jag om man vågar kasta ut en pro denna månaden eller har alla tagit sommarlov månne?

• Smultronhjärta
    snappi81 skrev 2010-06-01 14:35:46 följande:
    Nån som vet om det går att sälja en sån där uppblåsbar dyna man har till barnstolar på T? Hittade inga ute nu och det verkar inte säljas några på ikea längre heller? Hittade inga på hemsidan iallfall.
    Ikeavarianten har gått tokhögt på Tradera tidigare iaf!
  • Smultronhjärta
    Doodies skrev 2010-06-01 15:10:24 följande:
    Va fan e det med folk o kläder som luktar???
    Begriper inte hur man kan skicka iväg plagg som stinker!!
    Öppnade precis påsen med en pop klänning och det var som en vägg som slog emot mig. Är den tvättad i bensin?? Sonen ryggade tillbaka när han luktade på den.
    Den ligger i maskinen nu men går inte lukten bort så vill jag skicka tillbaka den.
    Andra gången detta händer mig nu
    Jag som längtat så efter denna klänning
    Har du testat ättika?
  • Smultronhjärta
    Doodies skrev 2010-06-01 15:22:44 följande:
    Nej .. tvättar jag den i maskin med ättika? eller ättika o tvättmedel blandat?
    Man kan låta kläderna ligga i blöt i utspädd ättika före tvätten eller så kan man lägga lite ättika i sköljmedelsfacket
  • Smultronhjärta

Jag gillar inte när man tar mina bilder på T utan att fråga om lov! Ska jag behöva börja vattenmärka de nu också,har man inte tillräckligt med jobb med alla bilder ändå?

• Smultronhjärta
    snappi81 skrev 2010-06-01 15:49:15 följande:
    Skicka ett ilsket mail om det! Hade jag inte heller gillat, vet tyvärr många som börjat märka sina bilder pga det..
    Jag har mailat,inte ilsket utan ett vänligt påpekande.
    Tycker inte att det är schysst att snatta bilder-jag lägger ner mycket tid på allt jobb-fixa ljus,stryka/platta plaggen,fota massa bilder på samma plagg,välja ut, förminska och nu ska jag nog börja med vattenmärkning också...
    Får väl se det som att jag måste ha bra bilder med tanke på att de alltför ofta snattas
  • Smultronhjärta

Jag ska hiva ut en prolist oavsett om folk tar sommarlov eller ej..Jag har alldeles för mycket typiska sommarplagg som jag inte orkar förvara ett år till... Vi har liiiite för mycket kläder överallt här hemma

• Smultronhjärta
    Olivers Mamma skrev 2010-06-01 18:42:19 följande:
    Är du en sån där ljugare?

Jag VET att du endast har det mest nödvändiga till dina barn och inte ett plagg för mycket.
    Det är PRECIS samma här

Hahahahaha
    Jamen jag lever efter premissen att mina barn endast ska ha 10 tröjor i rullning annars måste man ju rensa..Du gör ju likadant
    LJ2 skrev 2010-06-01 18:43:42 följande:
    *klappar händerna av nyfikenhet*
    idag?? {#lang_emotions_innocent}
    Nej nej..hell no! Jag måste plugga tills på måndag då jag har inlämning så jag skulle tro att jag hivar ut onsdag eller nått{#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Traderatråden nr 16