Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

Mamma till Simon skrev 2010-05-21 08:55:54 följande:
    ingen som behöver en solskyddsdräkt stl.110/116 www.tradera.com/Cars-blixten-Solskyddsdrakt-u... kollade igenom sonens sommarkläder och insåg då att han visst redan hade en så nu vill jag ju gärna bli av med denna...ja ja annars får han väl ha två
    Nope- jag bor för nära Gekås om jag skulle vilja ha en likadan
    Dessutom köpte jag Zunblock uvkläder där sist så nu har sonen 3 uppsättningar-klart din kille kan ha två
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2010-05-21 09:12:45 följande:
    förstår det du som bor nära  men jag brukar bara använda dem bara när vi är utomlands, får hoppas nån annan nappar
    Ja då är det kanske en annan sak, vi är ju sommartid på stranden så fort chansen finns{#lang_emotions_sunny}
  • Smultronhjärta
    StaffenAssar skrev 2010-05-21 09:30:10 följande:
    Även om detta inte är en traderafråga, så undrar jag om någon har koll på var man kan köpa endast solskyddströja, kortärmad? Tycker att det är set överallt eller ev långärmat (polarns turkosa är ju sååå fin) och jag vill bara ha kortärmat. Min stora son är väldigt mörk och jag vill inte ha mer kläder än nödvändigt på honom, så jag tycker långärmat känns för mycket, vill bara skydda nacke och axlar egentligen. Dessutom vill jag helst inte ha något tryck på utan bara enfärgad...
    Enbart tröja vet jag inte på rak arm men däremot så var det sättet som jag köpte på Gekås från Zunblock t-shirt med shorts.
    Kika på deras produkter här
    www.zunblock.se/
  • Smultronhjärta
    StaffenAssar skrev 2010-05-21 10:01:17 följande:
    Ja har du vägarna förbi Gekås så kanske du kan lägga 129.- på ett helt set,då gör det ju inte såå mkt om byxorna inte används
  • Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2010-05-21 10:09:11 följande:
    du kan ju alltid sälja byxorna på T
    Precis
  • Smultronhjärta
    Minnie69 skrev 2010-05-21 17:17:38 följande:
    www.tradera.com/gula-pyjamas-set-med-kaniner-... Fy katten för sånt här, tydligen en person som har en massa konton och en väldigt elak attityd. Har lagt skitmycket bud på en säljares auktioner, tydligen bara för att kunna bomba med elaka omdömen
    ...och där har jag spärrat alla tre!
    Orkar inte med oseriösa människor{#lang_emotions_yell}
  • Smultronhjärta
    Doodies skrev 2010-05-21 19:53:37 följande:
    Blir att fota och lägga ut nu i helgen då .. lite surt att jag inte har sån där måttpinne .. vet inte hur många cm dom är inuti
    Är det Kavat så kan du säkerligen hitta modellen i deras webshop,där står då även innermått
  • Smultronhjärta
    Doodies skrev 2010-05-21 19:53:37 följande:
    Blir att fota och lägga ut nu i helgen då .. lite surt att jag inte har sån där måttpinne .. vet inte hur många cm dom är inuti
    Eller så kan du göra en "klassiker" och mäta med ett sugrör som du sen mäter med linjal
  • Smultronhjärta
    kalmar brud skrev 2010-05-21 22:11:40 följande:
    en grön skaljacka har jag lagt ut nu. Storlek 92. WS fick jag såld genom Polarns hemsidan
    Jag tycker att det ser ut som budtrissning på flertalet av dina auktioner såväl aktiva som avslutade{#lang_emotions_undecided}Hoppas jag har fel....
  • Smultronhjärta
    Tessou skrev 2010-05-22 18:50:15 följande:
    Nu behöver jag hjälp och tips.... Mina auktioner går ut nu.. La ut sonens T-shirt som han aldrig använt, sambon såg bild på den i kameran igår och frågade om jag lagt ut den, och det har jag ju... Han blev jättebesviken för den ville han verkligen inte sälja. Och jag har (såklart) fått bud på den... vad ska jag göra? Jag vill inte sälja den nu när han blev så ledsen....
    Näe-lagt bud gäller som bekant på Tradera. Givetvis kan du avsluta den på samma sätt som vagnen som nyss visats,få en kompis som lägger ett satans så högt maxbud eller vägra sälja den efter avslutad auktion-dock är inget av det tillåtet enligt reglerna.
    Annars får du väl köra en klassiker och ha "råkat" tappa färg,blåbärssylt,tvätta galet,inbrott i källaren eller att den helt enkelt är bortkommen- men inte heller detta är något att rekommendera eftersom det är oseriösa säljare som i regel kommer med de mest fantasirika förklaringar

Sälj och köp en annan(eller likadan) uppskattad t-shirt tycker jag
Svar på tråden Traderatråden nr 16