Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta
    x karin76 skrev 2010-08-26 14:23:25 följande:
    Jag begriper inte,.. Hur lyckas man få 100 kr för en vanlig blus helt utan märke? Jag brukar inte få ett endaste bud på sånt som inte är nåt känt märke eller så. www.tradera.com/skjorta-tunika-vit-vintage-ro.... Visst var den väl ok, men det finns ju miljarder liknande plagg på T, är det sökorden? Menar... Över 250 sökträffar??

Ej min auktion!
    Jag tror att det magiska ordet där är vintage
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    kalmar brud skrev 2010-08-27 07:38:31 följande:
    Någon som har sålt på loppis???

Jag ska stå på en loppis nu på söndag och har tänkt att börja ta med mig lite vinterkläder... Vad kan man ta för priser?
    Jag har stått på loppis flera gånger i sommar och ska stå i slutet av september igen. Grymt roligt!
    Ta lite mer än vad du tänkt dig om du ser att det är någon som verkar våga pruta t ex 30 men kan släppa för 20
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Lilac skrev 2010-08-27 15:42:47 följande:
    Jag har funderat på Tradera men är rädd att ingen kommer vilja ha det jag vill auktionera ut och så säljs allt för 1 kr styck? La upp säljes-annonser gratis på en annan sida istället men antingen är det få som tittar där eller har jag ointressanta grejer eller för höga priser eller...något annat... Någon som har något råd att ge?
    Du får testa med några auktioner och högre utrop isf det vill säga vad du minst vill ha. Då riskerar du iofs 3 kr i osåltavgift per auktion men riskerar å andra sidan inte att behöva "ge" bort din grejer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Ang frimärken så har posttanterna här sagt till mig att valören är utskriven på alla frimärken utom ibland 6 kronors

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    TonÃ¥rslisa skrev 2010-08-28 16:25:29 följande:
    Haha! Ja, precis. Jag ska skriva till supporten imorgon och fråga om det.
    Inte nog med det, men får man sälja avklippta jeans som man gjort om till jeansshorts (därmed lurar eventuella köpare att det var j-shorts fr. början) och ta orimliga priser för dessa? Sen ska man behöva betala mer frakt än nödvändigt. Leveranstiden ska vi inte snacka om. ...
    Det roliga är att sååå otroligt mycket kan hon ju inte sälja med tanke på att hon har 339 omdömen... Isf måste jag och mina många fler omdömen sälja kopiösa gigantiska mängder
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Då har jag ägnat eftermiddagen idag med att rensa bland ungarnas kläder och jag hittade massor!*huuuh*
    Nu undrar jag om det är försent med Fix skalbyxor,softshelljackor,fleccefodrad regnoverall med Cars,molnoveraller? Har alla redan bunkrat sådant redan kanske? (jag har ju t ex gjort det)

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Tack för svar

Herregud säger jag baraTyst..har ju redan en prolist på 30 auktioner med ytterplagg som jag inte kan ladda upp eftersom Kreta väntar... Får väl fylla på den och se hur det går vid bb september*går det så går det*
    "Hittade" mycket i mina gömmor att jag kanske borde spara lite till vårenObestämd

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Nu är jag inte lika ledsen längre..Har iaf fått lite som borde åkt ut på Tradera sålt på FB(iom att jag inte kan lägga ut på T)

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Traderatråden nr 16