Traderatråden nr 16
1 x Mailingbags grå 250x350 mm 100 st 170.00 1 x Mailingbags silvergrå 170x230 mm 100 st 100.00
Nu ska jag fylla en prolist- är över 100 bud så det är dags för nästa laddning. Jag har inget val..min Traderagarderob är överfull
Kan någon smart människa förklara för mig vad jag gjort för fel i den här annonsen? Den var nerstängd helt plötsligt - och jag som fått över 120kr i bud....
Kan jag göra om den på något sätt för att få lägga upp den?
www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
Bo på herrgård eller hotell i höst. Säljer 1st värdebevis för 2 personer. Gäller på övernattningen. Man får betala för middag o frukost. Se customer.se/avkoppling/
Gäller till mars 2011-03-31
Vi har uppmärksammat att denna annons strider mot rättighetsinnehavarens copyright, varumärkesskydd eller andra rättigheter.
Denna annons har härmed avslutats och alla eventuella bud är borttagna.
Anledningen till detta är överträdelser mot Traderas gällande regler och avtal. Efter att vi blivit kontaktade av rättighetsinnehavaren eller deras ombud har vi kunnat konstatera att du har via din försäljning gjort intrång i deras copyright, varumärkesskydd eller andra rättigheter.
Hittade visst två nya On the peak softshells när jag började rota..Är det för sent att lägga ut dem nu tror ni?
Jahapp- det blir till att lista ännu mer..Närmare 50 objekt till