Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-09-12 20:42:40 följande:
    så du är igång också Vad vann du? *nyfiken*
    skrev visst i fel tråd...shoppingen hamnade i dansktråden
    Vad har du shoppat då?
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    AnnaFreja skrev 2010-09-12 21:14:26 följande:
    Laddar upp en massa mammakläder nu om det finns nån som är intresserad. Kommer fler om ett par dar också. Känns lite vemodigt på sätt och vis, men vi har nog besämt oss för att två barn är lagom.
    det går att köpa nytt om du ångrar dej Flört
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Tettan skrev 2010-09-12 21:36:06 följande:
    Åh vad trist - jag saknar 4 mail från tradera på auktioner jag sålt i kväll... Jag som vill ha ut mina vinnarmail!!
    gå in på din sida och sålda där klockar du på fler alternativ och sedan orderbekräftelse...där har du mailadressen till den som vann
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Mamma till Simon skrev 2010-09-12 21:38:37 följande:
    gå in på din sida och sålda där klockar du på fler alternativ och sedan orderbekräftelse...där har du mailadressen till den som vann
    inte klockar men kanske klickar
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    AMDA skrev 2010-09-13 11:10:36 följande:
    Om man använder pro lister och väljer schenker som fraktsätt då får man väl rabatten sen när man bokar efter avslut?
    För på traderas hemsida står det att man ska välja db schenker som fraktsätt men i pro listern står det ju bara schenker Obestämd 
    det är väl samma sak...rabatten får du iaf det vet jag
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon

fick idag hem ett paket som jag köpt på T...på paketet satt en klisterlapp från posten att det var frankerat med återanvända frimärken och så satt det en klisterlapp som det stod lösen 34kr...kommer jag få hem en räkning på det nu då för det var inte skrivet nån avsändare på paketet???

Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Hannah74 skrev 2010-09-13 11:33:52 följande:
    Jag tror det. Surt. Men det måste du ju kunna få av säljaren.
    men jag trodde man var tvungen att lösa ut paketet hos posten när det blir så här? tänkte att min brevbärare var snäll och lät mej slippa avgiftenObestämd förövrigt så stod det frakt 12kr i auktionen men sedan skulle hon ha 24 så jag har ju redan betalt 12kr till...och så var kjolen namnad, det stod det inte heller något omSkrikandes
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon

Har iaf fått ut några auktioner nu på förmiddagen och ska försöka få ut lite till i eftermiddag när m sover middag...behöver mer shopping pengar ju

Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Lalalong skrev 2010-09-13 11:41:12 följande:
    Åååhhh, älgsuiten är ju helt underbar!
    ja jag måste leta ny för det har varit en favvo
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16