Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon
    maximum skrev 2010-09-09 19:27:09 följande:
    Ja man antar ju att det är köparen som betalar frakten. Tänkte bara fråga då jag känner personen som har annonsen och hon är nysäljare på tradera.
    så här står det ju när man lägger in auktionen

Välj hur du vill skicka ditt objekt
    Välj ett fraktsätt och ange vad frakten kommer att kosta köparen. Du kan välja att själv stå för fraktkostnaden och skriva 0 kr. Det ger ofta fler bud och ett högre försäljningspris.
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    HonSomVet skrev 2010-09-09 19:34:00 följande:
    Jag skriver aldrig ut att köparen betalar frakten i min beskrivning. Har jag angett frakt tycker jag det är ganska självklart att köparen betalar för det.
    precis
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    HonSomVet skrev 2010-09-10 10:01:55 följande:
    Sådant där får mig att tappa tilltron till säljare på Tradera... Hur många är det inte som ljuger om skicket, om hur många gånger de är tvättade osv?
    precis...tråkigt är det!
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    HonSomVet skrev 2010-09-10 10:01:55 följande:
    Sådant där får mig att tappa tilltron till säljare på Tradera... Hur många är det inte som ljuger om skicket, om hur många gånger de är tvättade osv?
    jag har ju köpt den beg. på T så den måste ju vara tvättad många gånger...jag har iaf tvättat den 2
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    TinkyWinky skrev 2010-09-10 10:06:22 följande:
    ja antingen vill hon tjäna pengar på den eller så passar den inte eller e hon bara inte nöjd med den... har sj lagt ut en molo lurvjacka efter jag fått hem den då den va alldeles för stor för sonen..  men gick tyvärr back på det iaf :/ köpte den precis innan sommaren så den hade passat mitt i sommaren..
    ja självklart får hon sälja den det bryr jag mej inte om, men hon ljuger ju om att den bara är tvättad 1gång
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Raira skrev 2010-09-10 10:07:10 följande:
    Men hur många gånger är de bara tvättade en gång . Man köper ju oftast kläder man gillar och då används dom .

här händer det faktiskt ofta, köper alldelest för mycket kläder till molly och ofta blir det bara använt 1 gång
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Pixxi skrev 2010-09-10 11:55:28 följande:
    HON kanske har tvättat den en gång
    så är det nog
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16