Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

Viktorsmamma skrev 2011-02-20 14:17:02 följande:
    ja jag har bara fått utgångs på 3 (men höga utrop då de va de 3 gratis) och sen 1 som är uppe i 100kr(novastar hood) tycker iallafall den är värd 200 då den är i så pass bra skick!
    Jag har också lagt höga utrop så jag är egentligen nöjd om jag bara får utgångsbudet.

Det var så länge sedan jag vågade mig på 1-kronas :) Men kanske är dags att försöka lite med dem snart.
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07
    Annanym skrev 2011-02-20 14:57:58 följande:
    Jag kollade på din sajt, fina mössor, och fin fotomodell har du också!
    Tack snälla du! Ja just nu är barnen samarbetsvilliga och tycker det är kul att prova och få vara med på kort Glad

För ett tag sedan så tokvägrade sonen men lilla L ställde oftast upp iaf Flört
  • Lilla Ego 07
    Mamma till Simon skrev 2011-02-20 19:37:17 följande:
    finns ingen frakt på 18kr du har så rätt så, men det är väldigt många som inte förstår det
    Men det är väldigt synd det inte finns de gränserna, hade underlättat :)

Nu har mina avslut börjat så smått. Gå gärna in och kika Glad
  • Lilla Ego 07

Då har jag laddat upp ´min första prolist för dagen. Det kommer komma flera till. Lägger upp massor idag och till väldigt billiga priser för jag vill bli av med dem Glad

• Lilla Ego 07
    x karin76 skrev 2011-03-24 12:54:26 följande:
    Kikade, finns en del fint. Fast billigt pris är i mina ögon utrop 1 kr..
    Ja det kan man ju diskutera om. Jag tycker att billigt pris är köp nu priser på märkes som ickemärkes under 100lappen. Ja menar en småfolk tröja med köp nu 90kr, ja det tycker jag är billiga priser för jag köper nästan bara på köp nu själv, gillar inte att buda länge och segdragetFlört
  • Lilla Ego 07
    Viktorsmamma skrev 2011-03-24 13:39:57 följande:
    ´la 2 i minnes, ska fundera under kvällen, de va verkligen bra köpnu priser

säg till då mer kommer ut så ja kikar in igen
    Idag orkar jag inget mera Flört Har laddat upp med mössor också men nu får det vara slut för idag känner jag. Fanken det är ju riktigt jobbigt ju att ladda upp Glad
  • Lilla Ego 07

Hur går T för er generellt sett nu? Tycker som vanligt att det går så där. Eller jag får ett par köp nu om dagen och det är ju roligt men buden är det ju sämre med. Men å andra sidan är det ju helst köp nu jag vill ha :) Men jag hoppas jag blir av med allt sen tillslut, annars får jag väl göra som så, sätta allt på 1kr och hoppas på det bästa Glad

Måste säga att jag blivit väldigt dålig på att själv köpa numera på T. Förr satt jag ju o köpte var o varannan dag men nu går det länge mellan gångerna Förvånad

• Lilla Ego 07
    substitutet skrev 2011-05-21 16:30:43 följande:
    Puffar lite för denna fråga!
    Har inte en aning men har för mig att jag läst att det inte går att använda prolister till detta.

Själv har jag minst 3 STORA kassar som ska ut ikväll och imorgon om jag inte hinner ikväll. Mestadels danske märken och mycket nytt. Hoppas verkligen på att få massa sålt för jag orkar egentligen inte lägga ut men en sån här chans kan man ju bara inte missa.
    Får lägga attraktiva priser då det är saker vi iaf inte kan ha här.

Men det hade ju varit toppen att kunna slänga ut en prolist faktiskt....
  • Lilla Ego 07
    6 Små Älsklingar skrev 2011-05-21 18:09:08 följande:
    Men fungerar det med prolister eller måste man sitta på tradera och göra auktionerna en och en?
    Jag sitter nu och lägger upp dem manuellt en och en.....Obestämd Tar ju evigheter med typ 100 auktioner. Måste ju börja nu för annars  hinner man inte :)
  • Lilla Ego 07
    substitutet skrev 2011-05-21 18:33:39 följande:
    Jag kollade för skojs skull om det funkar med en prolister nu och det står så här i det fönstret som kommer upp när man ska välja vilket tidsintervall man vill ha mellan sina auktioner:  "Eventuella kamanjerbjudanden och rabatter kommer att dras av senare".

Så då borde det väl funka??????
    Hmm men vart fyller man i koden då??
Svar på tråden Traderatråden nr 16