Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

Ojojoj pust och stön. Har börjat lägga upp ett gäng auktioner men ack va segt de går! Jag kan ju sälja 500st tills på söndag, eller lägga upp 500st och bara betala halv provis och ingen osåldGlad Men har jag tur så kommer jag upp i 50 tills på söndag, de är ju så jobbigt ju!

Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07

Asså aj vad seg man är på att lägga upp auktioner! Jag hade ju tänkt att åtminstone få upp 50 st till imorgon då jag har det där erbjudandet att sälja 500 för halva priset. Har fått upp 10 el nåt bara. Så här är jag alltid så fort de kommer ett erbjudande, då är jag så segstartad Glad

• Lilla Ego 07
    Tonarslisa skrev 2010-10-16 18:51:06 följande:
    Ego, kolla sida 1531, om du missat Glad
    Menar du fina bilden ?

Såg den! Så himlans skoj att se andra i mina mössor Glad
  • Lilla Ego 07

Är det bara jag som tycker att det går väldigt segt på T just nu? Har inte sålt så mycket på ett par veckor men nu står det ju typ still ju.

• Lilla Ego 07
    x karin76 skrev 2010-10-16 21:42:09 följande:
    Hej i tråden..! Har haft galet mycket på sistone och inte tittat in här på ett tag (säkert en vecka... dvs en eeeevighet! ). Skulle någon kunna förtydliga... Är det så att det numera är förbjudet igen att länka till sina auktioner? Och jag har sett den där kampanjen om att man får 3 auktioner utan avgifter (osålt/provision) i helgen, men vad är det här ryktet om att en del får rabatt på en massa auktioner..? Varför får bara vissa det och inte andra? Ämnet kanske redan har diskuterats här i tråden nyligen.. ber om ursäkt om jag upprepar den igen då.
    Jag fick ett sånt erbjudande i veckan. Detta för att "fira" min nya stjärna. Eller ny och  ny, tycker nog att jag haft den ett tag iofs Flört
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-10-17 20:31:56 följande:
    De tre första räknas
    Schyssta stövlar du har  ute! Precis min stil Glad Trots att jag är så kort så kan jag inte med att använda klackar fast jag bordeFlört
  • Lilla Ego 07

Så där ja. Då har jag fått upp ett gäng auktioner dåGlad Har flera på G men kör manuellt idag så det tar ju sin lilla tid. Så skönt annars med prolister, smidigt och enkelt.

• Lilla Ego 07

Nu la jag ut en pepparkaksdress, eller klänning och luva i stl 62 för 1 kr Glad Det var våghalsigt gjort av mig tycker jag

• Lilla Ego 07
    annat82 skrev 2010-10-17 21:54:26 följande:
    Åh, inte såna kläder i 74 som vi bara "behöver"   *sitter på händerna ett litet tag*
    Får se om jag kan hålla mig eller inte
    Kan nog vara ett gäng 74 Flört Men mycket blandat och mycket mössor.
  • Lilla Ego 07
    annat82 skrev 2010-10-17 21:57:11 följande:
    Jo, jag såg dem. Borde få tradera förbud snart
    Ja jag har shoppat för hiskeliga summor senaste månaderna så jag får absolut inte handla nåt alls nu på ett tag Glad Får heller inte rum med allt heller här hemma. Har en stor laddning på väg också så jag borde rensa bort hur mycket som helst Flört
Svar på tråden Traderatråden nr 16