Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

Godmorgon!

Nu har jag 57 auktioner ute till ett värde av många tusen så nu hopps jag att folk går in och budar. Har rätt så många besök tycker jag på många av dem iaf och det kan man ju tycka bådar gott.

En annan fråga. Brukar ni ha många som skriver mejl till er och prutar på era auktioner??

Jag skulla aldrig komma på tanken att göra det men har blivit kontaktad flera gånger av folk som vill köpa till billiagare pris än jag har lagt ut det för.

Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07

Hur fungerar det nu med köpare som inte fullföljer köpet.

Sålde ett par nya NS jeans 30 januari. Har skickat 3 mejl till den personen utan nåt svar alls. Skickade ett sms nu precis för att ha gjort allt. Tycker inte jag ska behöva ringa liksom.
    Såg att hon precis fått ett negativt för ej fullföljt köp.

Kan jag kontakta T och få kostnaden krediterad eller? Har inte hänt mig tidigare men fan vad irriterande.

Personen har 3 neg sedan tidigare där hon skitit i betalningen tydligen.

• Lilla Ego 07
    star67 skrev 2011-02-15 12:50:16 följande:
    någon med erfarenhet på ebay jag är jätte sugen på en barnvagn det står frakt 15 £ detta gäller till sverige också??
    Du måste kolla vart säljaren skickar. Står det worldwide så skickar den ju till sverige, inte alls säkert nämligen. Och det brukar vara så att man kan kolla priset vad det skulle kosta att skicka till olika delar av världen. Låter väldigt billigt med 15 pund. Det är ju typ bara 200kr.
  • Lilla Ego 07
    star67 skrev 2011-02-15 13:27:21 följande:
    jaha då inte värt
    Lilla Ego 07 skrev 2011-02-15 13:08:18 följande:
    Du måste kolla vart säljaren skickar. Står det worldwide så skickar den ju till sverige, inte alls säkert nämligen. Och det brukar vara så att man kan kolla priset vad det skulle kosta att skicka till olika delar av världen. Låter väldigt billigt med 15 pund. Det är ju typ bara 200kr.

denna
    cgi.ebay.co.uk/icandy-peach-blossom-Sweet-Pea...
    Vad jag kan se så skickar denne bara till UK, alltså storbritannien.
  • Lilla Ego 07

Hmm nu har jag så många auktioner ute så nu är det dags att ännu en gång! köpa hem flera mailingbags.

Har för mig att det är några som brukar köpa billigt från ebay här inne. Funkar de bra, är de i samma kvalitet som de som man köper här i sverige? (antagligen är väl alla gjorda på samma ställe kanske Glad)

• Lilla Ego 07

Nu har jag 61 auktioner ute men bara bud på 1 än så länge Glad men köp nu är ju gött vilket brukar komma då o då.

Var det någon gratis kampanj i januari? Ska gå in och betala den roliga fakturan på 530 spänn....känns som om man måste kolla den så det stämmer varje gång.

• Lilla Ego 07

Ojojoj idag har jag 30 auktioner som går ut, har bud på 7 av dem Glad Visserligen mycket skor och de kanske inte är säsong ännu men ändå. Hoppas verkligen jag får flera bud för det blir många dyra osåldavgifter annars ju.

Hoppas det kommer någon kampanj som en annan får ta del av snart med osålt erbjudande. Jag fick inte den förra kampanjen som var för någon vecka sedan.

Ang omdömen. Kan ibland störa mig enormt på de som bara lämnar blankt. Blankt betyder i min värld att man inte riktigt är nöjd. Men det verkar de ju uppenbarligen vara. Lämnar alltid blankt tillbaka då för att statuera lite att jag inte heller kommer att anstränga mig isf.

• Lilla Ego 07

Har varit på bio med sonen och under tiden så har det trillat in 2 köp  nu. Från samma köpare också, skönt så slipper man skicka flera paket :)

Måste komma ihåg och gå in och betala räkningen nu idag, har varit jättesen sista gångerna för att jag har glömt bort det.

• Lilla Ego 07
    lilyanna skrev 2011-02-20 14:02:06 följande:
    Har oxå bara 4 avslut och och tycker väl att buden hittills är sådär, men det är kanske inte helt enkelt säsong för Me & I kläder..verkar variera massor det där tycker jag.
    Meandi går bra ibland och sämre ibland. Finns så stort utbud av dem på T numera så tycker inte att de går så bra.
Svar på tråden Traderatråden nr 16