Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-09-18 19:47:34 följande:
    Härligt! Pop är kanon vad det gäller sådant

Själv har jag precis lagt ut gratisannonsen *tack för tipset*
    Det gällde väl imorgon också va, gratisprovisionsannonsenGlad?

Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska lägga ut där. Egentligen vill man ju lägga ut nåt riktigt dyrt men har bara några halvdyra grejor, får väl bli nån sån i värsta fall.
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-09-18 20:03:03 följande:
    Jag la ut ett par nya Kavat..

Nu har jag precis dragit igång min prolist också- var dock vääldigt nära att glömma bort att anmäla mig innanTyst
    Långa auktioner fick det bli..måste sprida ut det lite
    Därför är de så gött med köp nu och att folk faktiskt tar köp  nu, då blir det lite utspritt också Glad

Får se vad jg lägger ut. Har iofs nya kavat bland annat, nya vincent och säkert nåt annat nytt så de gäller bara o välja Glad
  • Lilla Ego 07
    h80 skrev 2010-09-18 20:24:44 följande:
    bra att du sa det med att sprida ut lite..........som jag hade laddat hade jag fått 100 avslut samma dag....
    Jag har 50 avslut samma dag Glad Men jag räknar med att det blir några köp nu till, de brukar det alltid bli iaf och sen så blir det nog en del osålda också så kanske runt 25 el 30 med avslut samma dag. Det ska man väl fixa Flört
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-09-18 20:35:02 följande:
    Där kom mitt första köp-nu! *glad*Solig
    Grattis Glad Själv är jag uppe i 5 nu. Det brukar vara så, det kommer en del precis i början sen stagnerar det för att dyka upp några på slutet konstigt nog
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-09-19 20:55:02 följande:
    Gaaah vad trögt det går på Tradera för mig! Det måste vara mååånga som lägger ut ikväll.
    Höll på att missa mina span ju
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    Din lilla rackare! Hade span på de två översta. La första budet på flamingon och skulle sen gå in och lägga ett till. Stod 1 minut då och så skulle jag lägga bud men hoppsan då va det ett smultron som vann den Glad
    Superfin iaf!
  • Lilla Ego 07
    Bellevue skrev 2010-09-20 15:39:25 följande:
    Woohoo! Vad roligt det är med "köp nu", har aldrig satt sånt på mina auktioner förr. Har fått två nu
    Köp nu rules! Glad Kanon att ha det så får man alltid in några köp nu då och då. Tror jag är uppe i 8 hittills på de jag la upp i lördags.
  • Lilla Ego 07
    HonSomVet skrev 2010-09-20 18:25:10 följande:

Ett reklamfritt forum
    Forumet får inte användas i reklam- eller marknadsföringssyfte utan redaktionens tillstånd. Endast oberoende tips är tillåtna. Annonsering får heller inte ske i forumet. Detta gäller även länkar eller tips om/till bloggar/hemsidor med försäljning eller egna traderaauktioner.

Privatpersoner som vill annonsera hänvisas till Köp & Sälj.

Företag som vill annonsera hänvisas till vår annonsavdelning.

Så där står det i reglerna... Obestämd

Men hallå, har de ändrat reglerna nu igen el? Och varför kollades detta upp?
  • Lilla Ego 07
    Hannah74 skrev 2010-09-20 18:44:49 följande:
    Hmm det är mitt "fel" att det kollades upp...Vi får låssas som ingenting

Jag tipsade nämligen i en annan tråd om ett av mina objekt och de blev lite sura för att jag riskerade deras tråd. jag skrev då att det ÄR ok eftersom vi fått klartecken i traderatråden vid upprepade tillfällen.

Men sen var ändå de bortplockade och jag fick mail fr moderator att det inte var ok...
    Sorry, menade inte att låta anklagande,Glad Läste vad jag skrev nu och ser att det ser lite ilsket ut och det var inte alls meningen :)
Svar på tråden Traderatråden nr 16