Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

Mamma till Simon skrev 2010-08-16 14:07:52 följande:
    det är ok, är de i dubbeltyg?
    fina är de iaf Glad
    Yes i dubbeltyg.

Jamen då lägger jag nog ut några på T ikväll så får vi se om de blir sålda.

Jag är ju inte nån expert på att sy men de är ju hyfsas välsydda med dubbla sömmar iaf
  • Lilla Ego 07
    Hannah74 skrev 2010-08-16 14:10:54 följande:
    tack, vilken bra sida! Kände igen några av namnen där inne bland folk jag känner (till)
    Ja den är bra faktiskt. Skönt att kunna sälja vissa saker där så man slipper några T avgifter iaf
  • Lilla Ego 07
    Virrpirr skrev 2010-08-16 14:13:39 följande:
    Attans då säg inte att jag ska bli tvungen att skaffa Facebook (vrång)!
    Haha, nä du kan ju kolla mina annonser ikväll annarsFlört
  • Lilla Ego 07
    Mamma till Simon skrev 2010-08-16 14:15:47 följande:
    den som är längst upp på bilden i mitten...vad är det för storlek på den?
    Den är nog i 44-46 tror jag. Cirkastorlekar. Just det tyget är inte riktigt lika stretchigt som andra jag sytt i andra tyg fast i samma storlek så att säga.
  • Lilla Ego 07
    Hannah74 skrev 2010-08-16 14:26:42 följande:
    Lägg in bilden du la på fb här, det gör väl inget?
    De tror jag inte att jag får, då får jag en varning,. Eller menar du på T?
  • Lilla Ego 07
    aLttjolajban skrev 2010-08-16 14:35:41 följande:
    har du mössor för 7-10 åringar?

I fredags blev man glad när man fick mail från T om att de tre första aktionerna blir gratis!Gladsom man lade ut i helgen
    Hoppas många nappade på det .

Här har man fått lite tid till att lägga ut auktioner,så kika gärna in hos mig på T
    Ja det borde ju itne vara så svårt att sy en lite större bara. Vilket är huvudomfånget måntro?

Ja de kan jag ju göra, lägger in en bild i mitt galleri här på FL nu.
  • Lilla Ego 07
    Viktorsmamma skrev 2010-08-16 14:58:47 följande:
    gillade mössorna tyvärr var det lite för "tjejjiga" mönster för sonen då hans pappa är lite känslig. men skulle nog också köpa av dig om de fanns andra mönster/färger och för ca 48-50 i huvudomfång =)
    Har två till tyg som ska sys ikväll tänkte jag:) Kanske lite mer unisex där Flört Men mest lite tjejiga tyger tror jag att jag har.
    Jag gillar lite otippat den vita med röda blommor faktiskt. Sen så är ju svart och vita prickarna med rosor helt underbara! Faktiskt sålt 3 st av dem redan.
  • Lilla Ego 07
    Virrpirr skrev 2010-08-16 14:56:40 följande:
    Hon har haft fler overaller ute tidigare också såg jag som nu är avslutade. Var med och budade förra veckan på en Rainbow med den drog iväg lite för mycket.
    Är det något företag som säljer, eller nån som har nåt företag fast säljer privat?
  • Lilla Ego 07
    Viktorsmamma skrev 2010-08-16 15:07:27 följande:
    ja, de var super fina verkligen. men säg till när du gjort dem, så får jag se om ja köper nån, är en mössoman, men han börja hålla mig lite i skinnet, hittade vintermössorna förra veckan och sonen han ha alla fortf. så blir väl att utöka sortimentet i lådan bara
    Är likadan! Och har så svårt att skiljas från dem också så jag säljer sällan mössorna heller :) Mina barn har väl just nu 50 mössor tillsammans tror jag.... men några av dotterns är nog för små så de kanske jag måste sälja av suck..
  • Lilla Ego 07
    Hannah74 skrev 2010-08-16 15:29:13 följande:
    Ska sälja en molo lurvoverall nu, den är ju som de alltid blir- helt olika sej när man tvättat dem en gång

men annars fin, vad skriver man?

Fin? Använt skick? Tvättnopprig stämmer ju inte riktigt in, även om den ser ut som en jättenopp
    Fint använt skick. Lurvet är lite plattare som det blir då man tvättat dem.

Har du tumlat dem?

Tycker inte att de blir så farligt platta när man tumlar dem faktiskt.

Du kan ju även skriva att det finns lite noppor på kantbanden. De kan man ju hyfsat lätt plocka bort för den som vill också.
Svar på tråden Traderatråden nr 16