-
Fast så vill jag inte tänka utan jag tänker att attans vad jag tjänar på detta, känns bättre såx karin76 skrev 2010-11-16 19:55:26 följande:Ja fast det tragiska i kråksången är ju att man gått back på det.. då det är saker som man handlat för dyrare pengar och sen säljer billigare då det använts eller vuxits ur för fort.. Om jag handlar en vinteroverall för 700, använder den en säsong och sen säljer den beg för 400, då tycker jag skatteverket kan lägga sina ansträngningar någon annanstans.
-
Ja de måste någon ha tagit för inte finns de på mitt konto iafSmultronhjärta skrev 2010-11-16 20:24:28 följande:Här damp det ner en inbjudan..jag undrar vad jag har gjort med alla mina pengar som Tradera påstår att jag har sålt för
-
Kan vara Kappahl också, har en liknande iaf här hemma.Mamma till Simon skrev 2010-11-20 17:32:07 följande:är det inte h&m ser ut som den min son hade förra året
-
Åh jag tycker att nov och dec går extra dåligt jag Januari, februari samt augusti och september är bra månader tycker jag. Själv brukar jag lägga ut mina vinterkläder i slutet på juli och de brukar gå jättebra då.aLttjolajban skrev 2010-11-25 07:17:15 följande:november,december brukar gå extra bra. De övriga månaderna går bra med. Under sommaren dock går det riktigt segt på T
-
En halvtimme kvar tills mina auktioner går ut
Värdelöst att ha avslut mitt på dagen, fattar inte att jag aldrig lär mig.
-
Tjenare.
Länge sedan jag hängde här nu känner jag Har haft väldans lite auktioner ute nu senaste månaden tycker jag, men ändå så fick jag en faktura på 400kr! Förstår faktiskt inte hur det har gått till..
Men iaf, jag är sugen på att lägga ut lite nu men är det helt åt helsike att göra det`? Kan man lägga avslut i mellandagarna? Tror inte att jag har haft auktioner ute förut vid den här tiden nämligen.
-
Hallå i tråden!
Ska verkligen försöka få ut lite på T ikväll, behöver verkligen göra det då jag har en stor låda som tar plats samt att jag behöver pengarna
Men jag har en känsla av att T går dåligt just nu, är det rätt känsla jag har eller?
Betalade en faktura påå 400kr nyss, fattar inte för vad för jag har ju knappt sålt nåt på länge ju! By the way, var det någon kampanj i november? tänkte om de har glömt att dra bort på min räkning
-
Så där ja, nu har jag tvingat mig att lägga ut 10 annonser el nåt sånt. Nu orkar jag inte mer även fast jag har mer att lägga ut
-
Vissa har inte något bättre för sig helt enkeltstar67 skrev 2010-12-31 11:22:02 följande:jag har en grjej ute köp nu pris för 350 kr men ä'r slutsåld o mycket popolär, nu jag fick ett mail av någon att den är för 150 kr och 350 köpnu?? varför folk brer sig så mycket om vad andra gör?? jag svårade henne att jag har inte tvungat någon att köpa den för 350 kr jag har 1 kr utropspris. och den drukar gå mer än 350 kr ibland.
-
Fick mitt första köp nu nyss!
Annars verkar T gå trögt tycker jag