Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar

Traderatråden nr 16

Lilla Ego 07 skrev 2010-08-29 09:21:19 följande:
    Sittdynor och suffletter är nog inte nåt för mig tyvärr :) Har aldrig gjort det faktiskt. Men vad är bumperskydd?
    Bumperskydd är som en lång tub som man trär på bumperbaren/bygeln. Då skyddas den mot kladdiga händer och så, och bitmärken. Här är mitt (klickbar):
    Sötsnuten har somnat i vagnen. Man ser också mitt bumperskydd som jag sytt av ett gammalt öngott från holly´s baby

• StaffenAssar
    Lilla Ego 07 skrev 2010-08-29 10:03:08 följande:
    Fiiin! Men du, kan jag inte provsy en sån åt dig så kan du utvärdera den Glad Har ju några schyssta tyger som nog skulle va jättefina såna.
    Gärna!
  • StaffenAssar
    Sarah84 skrev 2010-08-29 12:14:00 följande:

Kan man köpa på "köp nu" om någon lagt bud redan?

Nej, den funktionen försvinner så fort någon lagt bud.
  • StaffenAssar
    Smultronhjärta skrev 2010-08-29 16:30:12 följande:
    Nu är jag inte lika ledsen längre..Har iaf fått lite som borde åkt ut på Tradera sålt på FB(iom att jag inte kan lägga ut på T)
    Fb är super!
    har både köpt och sålt där  
  • StaffenAssar
    Hannah74 skrev 2010-08-29 18:08:12 följande:
    Får ångest på en av mina auktioner. Ett NS wct set som är välanvänt. Hade köp nu på 250 och nu är det uppe i 360!!

Men jag HAR skrivit att det är välanvänt...
    Har liknande ångest, har ett molo ullunderställ ute som är väl använt och har några fläckar. Jag har skrivit ut allt och har foto på fläckarna, nu är det uppe i 350 kr och mitt köp nu var 299 kr... Inte lika stor skillnad som med ditt, men det känns lite jobbigt... 
  • StaffenAssar
    Viktorsmamma skrev 2010-08-29 17:37:53 följande:
    hur gör man? :D

hittat en POP mössa där jag vill ha, skriver man bara då "utgångsbudet" som va 50kr sen då?  hur länge måste man vänta innan man vet om man "köpt den"
    Japp, skriv utgångsbudet som kommentar till fotot så kommer säljaren att kommentera att budet är noterat och tala om när hon avslutar auktionen
  • StaffenAssar

Så där, nu är kvällens avslut klara! Är riktigt nöjd faktiskt Några osålda blev det, men det var mest vinterskor i små stl med riktigt höga utrop, så jag är inte förvånad. Ullunderstället från molo steg till 390 kr, nästan 100 kr mer än köp nu, och reiman slutade på 710 kr, 10 kr mer än köp nu. 
    Nu vill jag lägga ut meeer Måste bara rota igenom garderoberna först... Obestämd 

• StaffenAssar
    x karin76 skrev 2010-08-30 11:01:11 följande:
    Vad var det för skor du hade? De hade jag missat tror jag..
    Superfit lära gå/höstskor stl 18, använda i vagn ett fåtal ggr, svart/bå kavat defender vinterkängor stl 19, sparsamt använda av en som inte kunde gå och svarta kavat vinterstövlar med röd motorcykel stl 21 använda en säsong och i mycket fint skick
  • StaffenAssar
    snappi81 skrev 2010-08-30 12:12:45 följande:
    Va med om en kul grej nu när posten kom! Har köpt ett par överdragsbyxor till lillkillen och dom skulle va namnade lite försiktig vilket inte gjorde mig nåt alls men nu när jag kollar i dom så ser jag att deras barn heter precis samma som min, både för och efternamn...!! Så den namningen gjorde ju inget!
    Kul!
    Jag brukar skriva ut eller fota namningen på mina barns plagg (de som är namnade alltså) för mina barn har ganska vanliga namn och jag namnar bara med förnamn, så jag har haft två olika köpare som tyckt att det nästan varit ett plus att de var namnade då deras barn hette samma sak Glad
  • StaffenAssar
    ominte skrev 2010-08-30 19:17:14 följande:
    förbannade nordea, nu ligger sidan nere igen. samma skit varje månadsslut
    Instämmer! Blir riktigt sur! Kan inte komma in och kolla vilka som betalat ju... Hann iaf kolla de betalningar som kom in för kl 12 och skicka, men vill ju kunna skicka de andra så snabbt som möjligt också och jag har ca 15 personer som mailat att de betalat nu. GRRR!
Svar på tråden Traderatråden nr 16